مقاله بررسی تأثیر فعالیتهای بازارشناسی در وفاداری مشتریان بانک کشاورزی (مطالعه موردی استان اردبیل)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر فعالیتهای بازارشناسی در وفاداری مشتریان بانک کشاورزی (مطالعه موردی استان اردبیل) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر فعالیتهای بازارشناسی در وفاداری مشتریان بانک کشاورزی (مطالعه موردی استان اردبیل)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر فعالیتهای بازارشناسی در وفاداری مشتریان بانک کشاورزی (مطالعه موردی استان اردبیل)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر فعالیتهای بازارشناسی در وفاداری مشتریان بانک کشاورزی (مطالعه موردی استان اردبیل) :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
بدون شرکت اطلاعات بازار در جهان امروز یکی از عوامل مهم توانمندی سازمانها به شمار می رود تا جائی که عصر حاضر را «عصر اطلاعات» نیز نامیده اند. در کنار اطلاعات، علم مدیریت که از آن به عنوان هنر شناخت محیط و منابع نیز یاد می شود، رشدی روزافزونی داشته است. از این رو، نقش فعالیتهای بازارشناسی به عنوان ابزاری برای ساماندهی اطلاعات بازار از یک سو، و اعمال مدیریت بهتر از سوی دیگر، بیشتر مشخص می شود. بنابراین پژوهش حاضر که با هدف بررسی تأثیر فعالیتهای بازارشناسی در وفاداری مشتریان بانک کشاورزی انجام گرفته است، به دنبال یافتن پاسخی مناسب برای این موضوع است که فرضیه های آن به صورت زیر تدوین شده است: ۱ بین ارتباطات فراگیر و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. ۲ بین تحقیقات و مطالعات بازاریابی و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. ۳ بین مشاوره و همفکری و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. ۴ بین آموزش و وفداری مشتریان بانک کشاورزی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.۵ بین ممیزی بازاریابی و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. ۶ بین پایش محیط و بازار و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. ۷ بین الگوشناسی بازار و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. ۸ بین بینش بازاریابی و وفاداری مشتریان بانک کشاورزی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. برای هریک از متغیرهایی تحقیق شاخصهایی تعریف و براساس آن شاخصها، پرسشنامه ای تنظیم و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده دراختیار نمونه های آماری قرار گرفته، سپس پرسشنامه ها جمع آوری و اطلاعات حاصله با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و آماره آزمون t مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد. نهایتاً برای رتبه بندی متغیرهای تحقیق از آنالیز واریانس فریدمن بهره گرفته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.