مقاله بررسی میزان آگاهی از مفهوم و هنجارهای محیط زیستی در دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان شفت


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان آگاهی از مفهوم و هنجارهای محیط زیستی در دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان شفت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان آگاهی از مفهوم و هنجارهای محیط زیستی در دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان شفت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان آگاهی از مفهوم و هنجارهای محیط زیستی در دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان شفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان آگاهی از مفهوم و هنجارهای محیط زیستی در دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان شفت :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
آموزش و پرورش نهادی برای رسیدن به توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با ویژگی پایداری یعنی امکان توجه به حقوق استفاده از منابع برای نسل های آتی است. این رسالت بیانگر مفهوم توسعه پایدار است که نیازهای نسل حاضر را برآورده سازد بدون این که توانایی نسل آینده را دربرآورده کردن نیازهایشان دجار مشکل کند. هدف از این مطالعه تعیین میزان آگاهی از عوامل محیط زیستی در دانش آموزان دوره متوسطه شهرستان شفت می باشد. پژوهش حاضر از نوع پیمایشی- زمینه یابی از شاخه مطالعات توصیفی است. جامعه پژوهش کلیه دانش آموزاندختر مقطع متوسطه شهرستان شفت با حجم ۴۶۲ نفر می باشد که در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ مشغول به تحصیل هستند. تعداد نمونه مورد نظر از جامعه پژوهش بر اساس روش برآورد نمونه جدول مورگان ۱۳۲ نفر بوده است که با استفاده از روش طبقه ای تصادفی از مدارس شهرستان شفت انتخاب گردیدند. برای جمع آوری دادهها و سنجش میزان آگاهی از عوامل محیط زیستی از پرسشنامه استفاده شده است. یافته های پژوهش حاضر معناداری رابطه بین مقطع و رشته تحصیلی و آگاهی از اطلاعات عمومی و همچنین بین مشخصات فردی و اجتماعی، آگاهی از منابع کسب اطلاعات و منابع کسب اطلاعات با آگاهی از اطلاعات محیط زیستی را به اثبات رساند. همچنین بین مشخصات فردی- اجتماعی دانش آموزان با منابع کسب اطلاعات ارتباط معنی دار وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.