مقاله مهندسی ارزش درتخصیص کالا به نقاط تقاضا ،با منطق متغیرهای صفر ویک و بر پایه الگوریتم رتبه بندی خوشه ایROC


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مهندسی ارزش درتخصیص کالا به نقاط تقاضا ،با منطق متغیرهای صفر ویک و بر پایه الگوریتم رتبه بندی خوشه ایROC دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مهندسی ارزش درتخصیص کالا به نقاط تقاضا ،با منطق متغیرهای صفر ویک و بر پایه الگوریتم رتبه بندی خوشه ایROC  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مهندسی ارزش درتخصیص کالا به نقاط تقاضا ،با منطق متغیرهای صفر ویک و بر پایه الگوریتم رتبه بندی خوشه ایROC،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مهندسی ارزش درتخصیص کالا به نقاط تقاضا ،با منطق متغیرهای صفر ویک و بر پایه الگوریتم رتبه بندی خوشه ایROC :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
مهندسی ارزش جایگزینی مواد بارویکرد کارکردگرا وسیستماتیک درجهت شناخت کارکردها ی ضروری، حذف کارکردهای غیر ضروری، توجه به خواسته مشتریان و جایگزینی مواد با هدف کاهش هزینه هاباحفظ کیفیت میباشد.در این مقاله سعی شده است تاضمن معرفی دو موضوع ،مهندسی ارزش وحمل ونقل وتخصیص کالا ویا خدمت در مراکز تولیدی و خدماتی ازمنطق متغیرهای صفر ویک برپایه الگوریتم رتبه بندی خوشهای ROC که جزعی ازتکنیک های مکات یابی تسهیلات درمهندسی حمل ونقل میباشد، رادرگامهای مهندسی ارزش به کار ببریم. کاربرد این روش تلفیقی در تحقق اهداف مهندسی ارزش ونحوه توالی عملیات در تخصیص کالا ،موجب کاهش چشم گیر هزینه ها میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.