مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی و کاربرد آن درصنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت کرمان موتور)


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی و کاربرد آن درصنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت کرمان موتور) دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی و کاربرد آن درصنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت کرمان موتور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی و کاربرد آن درصنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت کرمان موتور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت استراتژیک بازاریابی و کاربرد آن درصنعت خودرو (مطالعه موردی: شرکت کرمان موتور) :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
دگرگونی های گسترده و همه جانبه سیاسی،اقتصادی،تکنولوژیکی و بحران های ناشی از آن باعث گردیده تا شرکت ها با چالش های متعددی در اداره فعالیت ها و حفظ موقعیت خود در محیط رقابت مواجه گردند.مدیریت استراتژیک بازاریابی، با یک برداشت روشن از رسالت شرکت، ارزیابی عوامل محیط و بررسی وضعیت شرکت، بررسی فرصت های بازار، تعیین و برنامه ریزی استراتژی بازاریابی و اجرا و کنترل آن را بکار می گیرد.ارزیابی عوامل محیطی و بررسی وضعیت سازمان در شناخت فرصت ها و تهدیدهای بازار ونقاط قوت و ضعف شرکت کمک کرده و رهنمودهایی را برای طرح استراتژی بازاریابی فراهم می آورد. هدف ازاین پژوهش تشخیص و بررسی گام های اساسی مدیریت استراتژیک بازاریابی برای شرکت های مرتبط با صنعت خودرو ،از جمله شرکت کرمان موتور می باشد. در پژوهش حاضر گام های اساسی مدیریت استراتژیک بازاریابی نظیر ترویج رویکرد رقابتی در بازار خصوصی سازی معرفی می شود،که این فرایندها، شرکت های خودروسازی نظیر کرمان موتور را با محیط رقابتی مواجه ساخته است. این پژوهش،از لحاظ نحوه گردآوری داده ها، میدانی است و در بین انواع مختلف روش های تحقیق توصیفی،از نوع توصیفی- پیمایشی است.همچنین این تحقیق از حیث هددف، از نوع تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری آن را مدیران و کارشناسان بازاریابی شرکت کرمان موتور تشکیل می دهند.برای گرداوری داده ها از پرسشنامه کانو استفاده شدکه پس از جمع آوری، تجزیه و تحلیل داده ها، در قالب تکنیک تعیین اسدتراتژیل (مدل هاروارد) موسوم به تحلیل (SWOT) ، جهدت تعیین استراتژیهای پژوهشی انجام گردید . نتایج حاصل از این تحقیق نشان می دهد که مدیریت استراتژیک بازاریابی زمانی در صنعت خودرو کارآمد تر استکه قدرت تشخیص،قضاوت و تجربه به کمک اصول و مفاهیم مدیریت استراتژیک و بازاریابی آمده و با یکدیگر تلفیق شدود.همچنین تحلیل داده ها ی گردآوری شده نشان داد که بهترین استراتژی بازاریابی برای این شرکت،ائتلاف استراتژیک با شرکت های رقی ،جهت دستیابی به مزیت رقابتی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.