مقاله میزان تاثیر عناصر مدل مدیریت یکپارچه خدمات بر فروش بیمه نامه آتش سوزی با استفاده ازآزادسازی تعرفه ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله میزان تاثیر عناصر مدل مدیریت یکپارچه خدمات بر فروش بیمه نامه آتش سوزی با استفاده ازآزادسازی تعرفه ها دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میزان تاثیر عناصر مدل مدیریت یکپارچه خدمات بر فروش بیمه نامه آتش سوزی با استفاده ازآزادسازی تعرفه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان تاثیر عناصر مدل مدیریت یکپارچه خدمات بر فروش بیمه نامه آتش سوزی با استفاده ازآزادسازی تعرفه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میزان تاثیر عناصر مدل مدیریت یکپارچه خدمات بر فروش بیمه نامه آتش سوزی با استفاده ازآزادسازی تعرفه ها :

تعداد صفحات:۲۸
چکیده:
موضوع بیمه آتش سوزی ، تامین خسارت و جبران زیان های مالی و مادی است که بر اثر وقوع خطر آتش سوزی به اموال و دارائی های منقول و یا غیرمنقول بیمه گذار اعم از اشخاص حقیقی یا حقوقی وارد می شود. بنابراین در بیمه آتش سوزی، خسارت های مالی مورد تامین قرار می گیرند نه خسارت های جانی و بدنی. لذا درصورتیکه صدمه ای به افراد برسد، معمولاً این بیمه آنرا پوشش نمی دهد. لازم به ذکر است که خسارت وارد به اموال اشخاص ثالث بر اثر وقوع آتش سوزی که مطابق قانون، موجب مسئولیت و پاسخ گویی بیمه گذار شود نیز همراه پوشش خطر آتش سوزی یا به طور جداگانه از طریق بیمه مسئولیت مدنی مورد تامین بیمه گران قرار می گیرند. بیمه آتش سوزی مانند سایر شاخه های بیمه اموال، شامل اصل غرامت، قاعده جانشینی، اصل حسن نیت، قاعده نفع بیمه ای و قاعده نسبی سرمایه و حق بیمه می باشد. بازاریابی مربوط به جنبه های از فعالیت مدیریت می شود که هدف آن ارتباط دادن سازمان ، توانایی های منحصر به فرد آن و قدرت رقابت آن با مناسب ترین بازار به منظور بیشترین بازده منابع آن است. میرزایی ، ۱۳۷۸ خدمت از جمله فعالیتهای اقتصادی است که بر اثر تغییر مورد نظر دریافت کننده خدمت یا از طرف او در زمان و مکان خاص برای مشتری فوایدی را ایجاد می کند . ( لاولاک و رایت ، ۱۳۹۰ ) مک کارتی یک طبقه بندی چهار عامله از ابزارهای ترکیب عناصر بازاریابی ( چهارعنصر آمیخته بازاریابی ) را معرفی کرده که چهار پیfour psنام دارد و عبارتند از محصول یا کالا ، قیمت فروش ، مکان عرضه ( که همان توزیع است ) و تبلیغات پیشبردی. (کاتلر، ۱۳۹۲ ) مدیریت یکپارچه خدمات : برنامه ریزی و اجرای هماهنگ فعالیت های بازاریابی ،عملیات ومنابع انسانی که برای موفقیت یک موسسه خدماتی لازم و ضروری است. ( لاولاک و رایت ، ۱۳۹۰ ) علاوه بر چهار عنصر اساسی راهبردی در عرضه کالاهای تولیدی ماهیت خدمات ایجاب می کند به دلایلی چون اهمیت زمان و حضورومشارکت مشتری در ارایه خدمت چهار عنصر دیگر را نیز اضافه کنیم. لاولاک ورایت وقتی مدیران در مورد ۸ پی تصمیم می گیرند باید برای فایده رسانی خوب به مشتری و رفتار مناسب با آنها اهمیت زیادی قایل شوند لاولاک و رایت ، ۱۳۹۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.