مقاله نقش رسانه ها در مدیریت بحران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش رسانه ها در مدیریت بحران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش رسانه ها در مدیریت بحران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش رسانه ها در مدیریت بحران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش رسانه ها در مدیریت بحران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
فراوانی حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت در کشور، ایران را به یکی ا ز۰۱ کشور حادثه خیز دنیا مبدل کرده است. شهرهای مهم کشور اغلب در معرض آسیب ناشی ا وقوع احتمالی برخی حوادث ماننید سیل وزلزله قرار دارند. در مقاله حاضر پس ا بیان مقدمه ای درباره بحران و اشاره به نقش رسیانه ها در مد یریت بحران از د یدگاه نظری سپس به نقش رسانه های ارتباط جمعی در مدیریت و کنترل هر چه بهتر بحران ها در سه مرحله؛ پیش ازوقوع هنگام وقوع و پس ا وقوع بحران، پرداخته شده است. در واقع امرو ه مردم طالب اطلاعات و اخبار هستند و هرگزنمی پذیرند که حادهه یا واقعه ای ا چشم آنها دور نگه داشته شود و ا آنجا که نقش و رسالت اصلی رسانه اطلاع رسانی است؛ لذا پیشنهاد می شود رسانه ها به صورت برنامه رینی شده دست به اطلاع رسانی در خصوص بحران هابزنند دراین مقاله سعی شده با استفاده ا مطالعات کتابخانه ای و بهره گیری از مطالب مرتبط، نقش رسانه ها در مدیریت بحران مورد بحث و بررسی قرار گیرد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.