مقاله شناسایی عوامل کلیدی و ارائه الگوی یکپارچه در جهت پیاده سازی، اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). (سازمان مورد مطالعه بانک ملت).


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل کلیدی و ارائه الگوی یکپارچه در جهت پیاده سازی، اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). (سازمان مورد مطالعه بانک ملت). دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل کلیدی و ارائه الگوی یکپارچه در جهت پیاده سازی، اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). (سازمان مورد مطالعه بانک ملت).  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل کلیدی و ارائه الگوی یکپارچه در جهت پیاده سازی، اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). (سازمان مورد مطالعه بانک ملت).،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل کلیدی و ارائه الگوی یکپارچه در جهت پیاده سازی، اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). (سازمان مورد مطالعه بانک ملت). :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
این پژوهش به تدوین عوامل کلیدی و موثر و همچنین ارائه الگوی یکپارچه در جهت پیاده سازی و اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک ملت می پردازد این تحقیق از براساس روش کار توصیفی و از لحاظ نوع هدفی کاربردی است. در این تحقیق، تجزیه تحلیل با استفاده از آمار استنباطی و استفاده از نرم افزار Spss انجام شد. برای تحلیل داده ها از توزیع فراوانی، شاخص های مرکزی و پراکندگی، تحلیل همبستگی پیرسون و آزمون t و جهت رتبه بندی متغیرها از آزمون فریدمن استفاده شده است. باتوجه به تجزیه و تحلیل داده ها نتایج تحقیق نشان داد که : تغییرات فرهنگ سازمانی، تغییرات تکنولوژیکی و تغییرات ساختار سازمانی ، تغییرات استراتژی، تغییرات محیطی در پیاده سازی و اجرای موفق مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر معنادار و مثبتی دارند. و همچنین با استفاده از آزمون فریدمن در فرایند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بالاترین امتیازات به ترتیب به عوامل فرهنگی، استراتژی، تکنولوژی، ساختاری و محیطی اختصاص داشت درنهایت به بیان الگوی یکپارچه پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملت پرداخته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.