مقاله بررسی عوامل اجتماعی موثر بر میزان دینداری دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گرمی در سال ۱۳۹۲)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل اجتماعی موثر بر میزان دینداری دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گرمی در سال ۱۳۹۲) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل اجتماعی موثر بر میزان دینداری دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گرمی در سال ۱۳۹۲)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل اجتماعی موثر بر میزان دینداری دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گرمی در سال ۱۳۹۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل اجتماعی موثر بر میزان دینداری دانشجویان (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گرمی در سال ۱۳۹۲) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی تأثیر عوامل اجتماعی بر میزان دینداری دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گرمی است. پس از مروری بر پژوهش های داخلی و خارجی و همپنین نظریه های مرتبط با موضوع، یک چارچوب تلفیقی با استفاده از نظریه های ماکس وبر، رونالد اینگلهارت و پیتر برگر و تامس لاکمن تهیه شده که بر پایه آن یک مدل تجربی شامل تأثیر شش متغیر مستقل بر میزان دینداری دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گرمی به دست آمد. این پژوهش به روش پیمایشی انجام شد و با تکنیک پرسشنامه به گرآوری اطلاعات اقدام شد. روایی ابزار پژوهش به صورت صوری و پایایی آن با محاسبه ضریب آلفای کرونباخ به تأیید رسیده و مقدار آلفای متغیرهای اصلی به کار رفته در آن بالای ۷۰% است. جامعه آماری پژوهش دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز گرمی بودند که از بین آنها تعداد ۱۷۰ نفر با استفاده از فرمول کوکران و به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه مورد مطالعه قرار گرفته است. یافته های پژوهش نشانگر این بودند که دینداری دانشجویان در حد متوسط می باشد و میزان دینداری (متغیر وابسته) با متغیرهای جنسیت، سن، پایگاه اقتصادی – اجتماعی، استفاده از رسانه های جمعی خارجی، نگرایی و رضایت از زندگی رابطه معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.