مقاله بررسی نقش استفاده از تکالیف الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت ریاضی دبیرستانهای دخترانه شهرستان میامی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش استفاده از تکالیف الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت ریاضی دبیرستانهای دخترانه شهرستان میامی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش استفاده از تکالیف الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت ریاضی دبیرستانهای دخترانه شهرستان میامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش استفاده از تکالیف الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت ریاضی دبیرستانهای دخترانه شهرستان میامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش استفاده از تکالیف الکترونیکی در انگیزه و پیشرفت ریاضی دبیرستانهای دخترانه شهرستان میامی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف کاربردی، بررسی تاثیر روش تدریس مبتنی بر تکالیف الکترونیکی بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان تدوین شده است جامعه آماری تحقیق شامل کلیه دبیرستان های دخترانه شهرستان میامی که در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ مشغول به تحصیل می باشند، است که از بین آنها دبیرستان دخترانه دوره ی اول نرجس به صورت تصادفی انتخاب شد. در این دبیرستان دوره ی اول یک پایه سوم با ۲۶ نفر دانش آموز مشغول به تحصیل بودند. نمونه مورد مطالعه به صورت تصادفی به دو گروه ۱۳ نفری آزمایش و کنترل تقسیم شدند. روش تحقیق، روش آزمایشی با طرح پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل می باشد. پرسشنامه ۲۱ سوالی انگیزه و آزمون نوبت اول ریاضی به عنوان پیش آزمون درنظر گرفته شد لازم به ذکر است که پایایی پرسشنامه محقق ساخته به روش آلفای کرونباخ مقدار ۰/۸۸ محاسبه شد و بدین ترتیب پایایی آن مورد تایید است همچنین روایی صوری و محتوایی آزمون ها و پرسشنامه به تایی ۵ کارشناس خبره و اساتید راهنما رسیده است به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS18 و از آزمون دو گروه همبسته و تی دو گروه مستقل استفاده شد. لازم به ذکر است آزمون همگنی واریانس ها و آزمون اسمیر نوف به منظور بررسی نرمال بودن توزیع داده ها ها شرط لازم و ضروری است که در این پژوهش به آنها پرداخته شد. در نهایت نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها نشان داد : ۱ – روش تدریس مبتنی بر تکالیف الکترونیکی بر پیشرفت تحصیلی ریاضی موثر است ۲ – روش تدریس مبتنی بر تکالیف الکترونیکی بر انگیزه ی پیشرفت ریاضی موثر است. ۳ – بین روش تدریس مبتنی بر تکالیف الکترونیکی و روش سنتی تفاوت معناداری وجود دارد. ۴ – روش مبتنی بر تکالیف الکترونیکی بر نگرش نسبت به ریاضی موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.