مقاله ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی مدیریت ارتباط با مشتری :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
مدیریت ارتباط با مشتری یک راهبرد کسب و کار مفید است و برای همه ذی نفعان از آن : مشتریان،کارکنان و سرمایه گذاران سودمند است که توسط سازمانهای بزرگ و یا کوچک استفاده می شود. با توجه به خصوصی سازی، مقررات زدایی و جهانی شدن رقابت را افرایش داده است. جهانی شدن بازار و افرایش روزافرون رقابت در دنیای کنونی، سازمانها را مجبور به توجه بیشتر به تقاضاهای مشتری و جلب رهایت آنها کرده است. لذا مدیریت ارتباط با مشتری اهمیت بسیار یافته است. بازاریابی رابطه ای بعنوان پایه و اساس شکل گیری CRM است. مدیریت ارتباط با مشتریان و بهره گیری از مرایای عمده آن، نیازمند نگرش جامع و همه جانبه به عوامل مختلفی می باشد. در این مقاله ابتدا به مفهوم مهم مدیریت ارتباط با مشتری ، مزایا و مدلهای متفاوت آن پرداخته و جریان دانش در آنتشریح سپس کارکردهای متنوع فناوری اطلاعات در CRM و Web CRM و عوامل کلیدی موفقیت پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری تشریح می شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.