مقاله شبیه سازی عددی جریان گاز طبیعی بین دبی سنج توربینی و کمپرسور در جایگاه CNG
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شبیه سازی عددی جریان گاز طبیعی بین دبی سنج توربینی و کمپرسور در جایگاه CNG دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شبیه سازی عددی جریان گاز طبیعی بین دبی سنج توربینی و کمپرسور در جایگاه CNG کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی عددی جریان گاز طبیعی بین دبی سنج توربینی و کمپرسور در جایگاه CNG،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شبیه سازی عددی جریان گاز طبیعی بین دبی سنج توربینی و کمپرسور در جایگاه CNG :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
در این پژوهش به بررسی و شبیه سازی عددی جریان گاز طبیعی بعد از دبی توربینی و قبل از ورود به درایرهای جایگاه CNG پرداخته شده است و هدف حذف و کاهش تاثیرات کارکرد کمپرسور در جایگاه CNG روی اندازه گیری دبی سنج توربینی گاز طبیعی و کاهش خطای اندازه گیری تا محدوده ۲ درصد تعیین شده در استاندارد IGS می باشد . دربی سنج های توربینی نسبت به جریانهای پالسی، نبضی و تغییرات ناگهانی فشار بسیار حساس می باشند در ایستگاه های اندازه گیری شرکت گاز که قبل از جایگاه های CNG قرار دارند به علت تاثیر کارکرد کمپرسور در هنگام فشرده سازی گاز طبیعی ، روی پروفایل جریان گاز و ایجاد پیچش در جریان گاز و از بین رفتن نیم رخ سرعت توسعه یافته در دبی سنج توربینی موجب ایجاد پالسهای کاذب و ایجاد اختلاف در اندازه گیری گاز عبوری در دبی سنج توربینی شرکت گاز و میزان گاز فروخته شده در جایگاه ، می گردد . مدل سازی معادلات حاکم برای جریان تراکم پذیر با فرض جریان لزج و متالطم و عدم لغزش روی دیوارها حل گردیده و معادلات تلاطم همراه دستگاه معادلات ناویر استوکس حل گردیده است، به علت وجود پیچش در ریان از مدل K-e جهت مدل تلاطم استفاده گردیده است و دیواره تجهیزات دما ثاب و هم دما با محیط در نظر گرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.