مقاله الگویی برای دستهبندی مشتریان براساس ارزش دوره عمر مشتری در صنعت خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
10 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله الگویی برای دستهبندی مشتریان براساس ارزش دوره عمر مشتری در صنعت خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله الگویی برای دستهبندی مشتریان براساس ارزش دوره عمر مشتری در صنعت خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگویی برای دستهبندی مشتریان براساس ارزش دوره عمر مشتری در صنعت خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله الگویی برای دستهبندی مشتریان براساس ارزش دوره عمر مشتری در صنعت خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
ارزش دوره عمر مشتری از جمله ابزارهای مورداستفاده مدیران برای تقسیمبندی مشتریان به منظور ارائه خدمات بهتر و بهکارگیری استراتژیهای مناسب بازاریابی برای هر دسته از مشتریان است. مدل RFM از جمله مدلهای پرکاربرد در زمینه تعیین ارزش دوره عمر مشتری است. در پژوهش حاضر، مشتریان یک شرکت فعال در زمینه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت ADSL2+ با استفاده از مدل RFM و بر مبنای وزندهی به متغیرها با استفاده از روش AHP و با استفاده از روش کا میانگین دستهبندی شدند. – با توجه به شرایط خاص صنعت موردمطالعه، از جمله بهبودهایی که در این پژوهش روی مدل مورداستفاده انجام شده، استفاده از ارزش زمانی پول میباشد که موجب ارزیابی بهتر پرداختیهای مشتری میگردد. این پژوهش به شرکتهای فعال در صنعت خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت کمک میکند تا با دستهبندی مشتریان خود بتوانند خدمات متناسب با هر دسته را ارائه کرده و استراتژیهای بازاریابی خود را به منظور کسب سود بیشتر، برای هر دسته از مشتریان تدوین و اجرا نمایند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.