مقاله تعیین ویژگی های کلیدی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بررسی تاثیر آنها بر توسعه ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مشتریان مطالعه موردی : کاربران تلفن همراه در استان همدان)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین ویژگی های کلیدی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بررسی تاثیر آنها بر توسعه ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مشتریان مطالعه موردی : کاربران تلفن همراه در استان همدان) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین ویژگی های کلیدی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بررسی تاثیر آنها بر توسعه ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مشتریان مطالعه موردی : کاربران تلفن همراه در استان همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین ویژگی های کلیدی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بررسی تاثیر آنها بر توسعه ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مشتریان مطالعه موردی : کاربران تلفن همراه در استان همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین ویژگی های کلیدی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بررسی تاثیر آنها بر توسعه ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مشتریان مطالعه موردی : کاربران تلفن همراه در استان همدان) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف از انجام این پژوهش، تعیین ویژگی های کلیدی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه و بررسی تاثیر آنها بر توسعه ارزش ویژه برند و تمایل به خرید مشتریان است. تحقیق حاضر براساس هدف از نوع کاربردی و براساس ماهیت و نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی – همبستگی است. جامعه مورد مطالعه این تحقیق کلیه کاربران خدمات تلفن همراه می باشد که یک نمونه ۳۶۳ نفری از آنها در بین جامعه ی از کاربران تلفن همراه در استان همدان بررسی گردید. برای گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است. پایایی این پرسشنامه به روی آلفای کرونباخ مورد بررسی قرار گرفت. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و Lisrel استفاده گردید. بعد از تحلیل به کمک روش مدل معادلات ساختاری، نتایج نشان داد که مدل پیشنهادی تحقیق از برازش مطلوبی برخوردار است. همچنین یافته ها نشان دادند که هر چهار بعد ارزش ویژه برند (وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده برند، آگاهی از برند و تداعی برند) بر تمایل به خرید مشتریان تاثیر دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.