مقاله بررسی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای در سیستم بانکداری :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
پژوهش حاضر به بررسی اثر بخشی تبلیغات رسانه ای و اولویت بندی مشتریان در انتخاب رسانه های تبلیغاتی بانک می پردازد. سؤال اساسی پژوهش، این موضوع است که مشتریان در سیستم بانکداری کدام رسانه ها را و بر چه اساسی انتخاب می کنند؟ پس از بیان موضوع به مدل تحقیق که همانا رسانه های تبلیغاتی بانک چگونه از طریق شاخص های مدل آیدا جلب توجه، ایجاد دلبستگی، تحریک علاقه و سوق دادن به خرید موجبات جذب مشتری را فراهم آورده اشاره گردیده همچنین هدف از پژوهش حاضر شناسایی میزان اثربخشی تبلیغات رسانه ای در حوزه ی فعالیت بانکها می باشد. روش جمع آوری داده ها، روش میدانی و از طریق پرسشنامه و روش کتابخانه ای بوده است. جامعه آماری در این پژوهش مشتریان شعب مختلف یک بانک دولتی و یک بانک خصوصی در شهرستان ایلام و روش نمونه گیری بصورت تصادفی در داخل هر یک از شعب بوده است. اعتبار متغیرها از طریق روش اعتبار محتوایی و پایایی با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردیده است ۳۳ %. این پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی و با توجه – به اینکه داده ها رتبه ای و فاصله ای هستند از روش همبستگی اسپیرمن و رگرسیون خطی برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها حاکی از این است که با توجه به شاخص جلب توجه موبایل ، شاخص ایجاد دلبستگی رادیو و تلویزیون ، شاخص تحریک علاقه اینترنت و باتوجه به شاخص سوق دادن به خرید رادیو و تلویزیون از اثر بخشی بیشتری برخوردار بوده است و نتایج پژوهش حاکی از وجود رابطه مثبت میان شاخص های مدل آیدا و رسانه های تبلیغاتی بانک می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.