مقاله یکپارچه سازی مدیریت دانش با فرآیندهای مدیریت پروژه بر مبنای پرینس ۲: مورد مطالعه پژوهشگاه توسعه فناوریهای پیشرفته خواجه نصیرالدین طوسی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله یکپارچه سازی مدیریت دانش با فرآیندهای مدیریت پروژه بر مبنای پرینس ۲: مورد مطالعه پژوهشگاه توسعه فناوریهای پیشرفته خواجه نصیرالدین طوسی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله یکپارچه سازی مدیریت دانش با فرآیندهای مدیریت پروژه بر مبنای پرینس ۲: مورد مطالعه پژوهشگاه توسعه فناوریهای پیشرفته خواجه نصیرالدین طوسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله یکپارچه سازی مدیریت دانش با فرآیندهای مدیریت پروژه بر مبنای پرینس ۲: مورد مطالعه پژوهشگاه توسعه فناوریهای پیشرفته خواجه نصیرالدین طوسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله یکپارچه سازی مدیریت دانش با فرآیندهای مدیریت پروژه بر مبنای پرینس ۲: مورد مطالعه پژوهشگاه توسعه فناوریهای پیشرفته خواجه نصیرالدین طوسی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
مدیریت دانش یک پیش شرط مهم و لازم برای افزایش موفقیت در پروژه است. به همین دلیل مدیریت دانشپروژه مخصوصاً در پروژه های پیچیده، یکی از فاکتورهای موفقیت در مدیریت پروژه است. در بیشتر سازمانها، ضعفیا نبود مدیریت دانش درپروژه ها یکی از دلایل عدم موفقیت در اجرای پروژه ها می باشد.هدف این مقاله، بررسی میزان یکپارچگی مدیریت دانش با مدیریت پروژه در پژوهشگاه مورد مطالعه براساساستاندارد پرینس ۲ می باشد. در این پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه، نظرات ۷۰ نفر از کارشناسان و عوامل درگیردر پروژه ها در پژوهشگاه جمع آوری گردیده است. روایی وپایایی پرسشنامه با استفاده از آزمون های مرتبط موردسنجش قرارگرفته و تایید گردیده است. جهت تجزیه وتحلیل اطلاعات، از نرم افزار اس پی اس اس، برای ارزیابی ازمدل بلوغ دانش (مدل کی مت) و روش مدیریت پروژه از پرینس ۲ استفاده شده است.بعد از تجزیه و تحلیل صورت گرفته، مشخص شد به جز فرآیند سنجش، دیگر فرآیندهای مدل بلوغ مدیریتدانش با فرآیندهای مدیریت پروژه ارتباط و همبستگی دارند. نکته جالب عدم ارتباط فرآیند سنجش با همه یفرآیندهای اصلی مدیریت پروژه است که نشان دهنده ضعف فرآیند سنجش و ارزیابی در اجرای پروژه ها می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.