مقاله شبیه سازی مصرف سوخت و انتشار CO2 در چراغ راهنمایی هوشمند ومعمولی با تاثیر تعداد عابرین پیاده با تاکید بر اثر انرژی های تجدیدپذیر


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی مصرف سوخت و انتشار CO2 در چراغ راهنمایی هوشمند ومعمولی با تاثیر تعداد عابرین پیاده با تاکید بر اثر انرژی های تجدیدپذیر دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی مصرف سوخت و انتشار CO2 در چراغ راهنمایی هوشمند ومعمولی با تاثیر تعداد عابرین پیاده با تاکید بر اثر انرژی های تجدیدپذیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی مصرف سوخت و انتشار CO2 در چراغ راهنمایی هوشمند ومعمولی با تاثیر تعداد عابرین پیاده با تاکید بر اثر انرژی های تجدیدپذیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی مصرف سوخت و انتشار CO2 در چراغ راهنمایی هوشمند ومعمولی با تاثیر تعداد عابرین پیاده با تاکید بر اثر انرژی های تجدیدپذیر :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
از آنجا که حفظ منابع تجدیدناپذیر و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از جمله ۲CO در حمل و نقل جاده ای برای کشورهای در حال پیشرفت از جمله ایران حائز اهمیت می باشد. این تحقیق به شبیه سازی سیستم های چراغ راهنمایی هوشمند همراه با لحاظ کردن تعداد عابرین پیاده در انتظار عبور از تقاطع پرداخته است. در این مدلسازی تفاضل تعداد خودروهای در حال عبور از چراغ راهنمایی سببز تفاضبل تعبداد خودروهبای در انتظار عبور از چراغ قرمز سرعت و شتاب خودرو تا فاصله ۰۲۲ متری از چراغ راهنمایی و همچنین تمام ویژگی های خودرو مانند وزن مساحت پیشانی مقاومت جاده و غیره بررسی شده است. این شبیه سازی با استفاده از شش نوع سوخت بنزین دیزل LPG CNG 2 اتانول و بیودیزل به مقایسه مصرف انرژی و انتشار CO2 در یک تقاطع متوالی درون شهری با بررسی دو رنگ چراغ راهنمبایی قرمبز و سببز ببرای خودروهبای شخصی ون و اتوبوس می پردازد. یافته ها حاکی از آن است که استفاده از سیستم چراغ راهنمایی هوشمند توسعه داده شده در این تحقیق در مقایسه با سیستم چراغ راهنمایی معمولی میزان مصرف انرژی و انتشار CO2 . کمتری دارد و با حرکت از سوخت هایی با منابع تجدیدناپذیر مانند بنزین و دیزل به سمت سوخت هایی با منابع تجدیدپذیر مانند LPG CNG 2 اتانول و بیودیزل مصرف انرژی و انتشار CO2 . کاهش چشمگیری خواهد داشت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.