مقاله بررسی و تحلیل وضعیت انتخاب مقصد گردشگران پزشکی در استان گیلان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی و تحلیل وضعیت انتخاب مقصد گردشگران پزشکی در استان گیلان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل وضعیت انتخاب مقصد گردشگران پزشکی در استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تحلیل وضعیت انتخاب مقصد گردشگران پزشکی در استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تحلیل وضعیت انتخاب مقصد گردشگران پزشکی در استان گیلان :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
گردشگری پزشکی به سفرهای بین المللی گفته می شود که در پی مراقبتهای درمانی اتفاق افتد و در عین حال شاملتعطیلات در کشور خارجی هم شود. استان گیلان دارای ظرفیتهای متعددی جهت جذب توریسم سلامت می باشد کهاز آن جمله می توان به فعالیت متخصصین حاذق در استان (۱۱۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص، ۱۸۰۰ پزشکعمومی و ۶۰۰ دندانپزشک)، زیرساختهای پزشکی مناسب و پیشرفته و ارتباط گسترده با کشورهای حوزه دریای خزراشاره کرد. این در حالی است که تنها ۵ درصد بیماران آذربایجانی که از مرز آستارا وارد ایران می شوند، به بیمارستانهاو مراکز درمانی استان مراجعه می کنند و بقیه به سایر استانها می روند. پژوهش حاضر با هدف شناسایی مقصد تعدادیاز گردشگران پزشکی آذری بعد از ورود آنها به ایران، نحوه آشنایی آنها با پزشک و بیمارستان مورد نظر و دلیل انتخابآنها انجام گرفته است. نتایج نشان داد که بیش از نیمی از گردشگران پزشکی اردبیل را جهت درمان انتخاب می کنند، وبقیه عمدتاً به شهرهای رشت، تبریز و تهران می روند. این بیماران عموماً از طریق افراد خانواده یا دوستان خود و یارانندگان با بیمارستان یا پزشک مورد نظرشان آشنا شدند. دلایل انتخاب گردشگران پزشکی به تفصیل در مقاله توضیحداده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.