مقاله رویکردهای بازاریابی و مزیت رقابتی برای عملکرد بهتر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رویکردهای بازاریابی و مزیت رقابتی برای عملکرد بهتر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رویکردهای بازاریابی و مزیت رقابتی برای عملکرد بهتر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رویکردهای بازاریابی و مزیت رقابتی برای عملکرد بهتر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رویکردهای بازاریابی و مزیت رقابتی برای عملکرد بهتر :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
کسب مزیت رقابتی، اصل و اساس فعالیتهای مدیران راهبردی است اما با تغییرات شدید محیطی،حفظ برتری بنگاه ها نسبت به رقبا بسیار مشکل شده است. محیط رقابتی امروز به دلیل اینکه بهشدت در حال تغییر بوده و نوع تغییرات نیز بسیار متنوع شده است نیازمند قابلیتهایی هستند که بتوانند برای بنگاهها مزیت رقابتی پایدار را به وجود آورند. بسیاری از پژوهشگران پیشنهاد میکنند که اگر با توجه به شرایط تغییریافته کنونی بنگاهها بخواهند که از مزیتهای رقابتی گذشته استفاده کنند، نمیتوانند با بنگاه های پیشرو رقابت کنند، لذا باید به سمت کسب و حفظ قابلیتهای رقابتی پویا حرکت نمایند هدف این مقاله شناختن مفهوم بازاریابی و مزیت رقابتی و تعریفی از مزیت رقابتی و معرفی رویکردهایی برای تأثیر هر چهبهتر در بازاریابی و مزیت رقابتی است و توجه بیشتر بناها برای جلب بیشتر مشتری و استفاده از استراتژی های بازاریابی برای بقاء و پیشی گرفتن از سایر رقبا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.