مقاله راهکارهای پیشنهادی برای نهادینه شدن برنام ریزی در مدارس هوشمند


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راهکارهای پیشنهادی برای نهادینه شدن برنام ریزی در مدارس هوشمند دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهکارهای پیشنهادی برای نهادینه شدن برنام ریزی در مدارس هوشمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهکارهای پیشنهادی برای نهادینه شدن برنام ریزی در مدارس هوشمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهکارهای پیشنهادی برای نهادینه شدن برنام ریزی در مدارس هوشمند :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
با عنایت به نقشی که آموزش و پرورش در رشد و تعالی انسانها دارد، و نیز با توجه به این که تأمین آموزشبرای همگان یکی از حقوق انسانها است، از این رو مسئولان هر جامعه ای ملزمند که فرصت های آموزشی لازم رابرای کودکان، نوجوانان و جوانان آن جامعه فراهم کنند و پیشاپیش به تمهید مقدمات و تدارک امکانات آموزشیلازم برای افراد واجب التعلیم دست یابند.بدون شک چگونگی تدارک امکانات تأمین نیازهای آموزشی جامعه، مستلزم برنامه ریز است؛ یعنی آنهایی کهمسئولیت اداره نظام آموزشی جامعه را عهده دار هستند، اگر از روشها و اصول برنامه ریزی آموزشی بهره گیرند،بهتر می توانند نسبت به تأمین فرصتهای آموزشی برای مردم و نیز منطبق کردن این امکانات و فرصتها باانتظارات جامعه اقدام کنند. برنامه ریزی آموزشی به مفهوم جدید آن شاخه ای از علوم تربیتی است که از عمر آن نزدیک به یک قرن میگذرد. این دانش جدید در خلال چند دهه اخیر کاربردی گسترده در آموزش و پرورش کشورها پیدا کرده است.به طوری که امروزه جزء لاینفک مدیریت آموزش و پرورش رسمی، تلقی می شود.برنامه ریزی آموزشی از سوی مدیران و مسئولان نظام های آموزشی را در اداره و اصلاح دستگاه تعلیم و تربیتمدد می رساند و از سوی دیگر، شیوه ها و الگوهایی را در خصوص توسعه آموزش و پرورش به منظور تأمیننیروی انسانی مورد نیاز جامعه ارائه می دهد. به عبارت دیگر، برنامه ریزی آموزشی دارای دو وجه درونی و بیرونی است. یعنی آن جا که تجزیه و تحلیل، پیش بینی و نحوه تأمین نیازهای نظام آموزش و پرورش مطرح می باشد، اسلوب و روشهای برنامه ریزی درونیبه کار گرفته می شود. اما هر وقت ایجاد پیوند بین آموزش و پرورش و نیازهای جامعه به نیروی انسانی مطمحنظر است، برنامه ریزی بیرونی مراد و منظور می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.