مقاله بررسی اثر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتری (مطالعه موردی: خریداران محصولات غذایی در شهر بهشهر)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اثر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتری (مطالعه موردی: خریداران محصولات غذایی در شهر بهشهر) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اثر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتری (مطالعه موردی: خریداران محصولات غذایی در شهر بهشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتری (مطالعه موردی: خریداران محصولات غذایی در شهر بهشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اثر ارزش ویژه برند بر واکنش مشتری (مطالعه موردی: خریداران محصولات غذایی در شهر بهشهر) :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
محقق در این پژوهش به دنبال بررسی ارزش ویژه برند بر واکنش مشتری به کمک مدل بویل و همکاران (۲۰۱۳) است. جامعه آماری این تحقیق خریداران محصولات غذایی در شهر بهشهر می باشند که با توجه به فرمول نمونه گیری نامحدود کوکران، ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. روایی پرسشنامه از طریق روایی صوری و سازه حاصل شد. نتایج این بخش نشان داد که ارزش ویژه برند بر روی ۳ بعد از واکنش مشتری یعنی پذیرفتن مشتری در دادن قیمت های بالاتر ترجیحات برند و تمایل خریداران تاثیر مثبت و معناداری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.