مقاله ارزیابی تاثیرات تجربه برند، اعتمادورضایت، درایجادوفاداری به برند


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی تاثیرات تجربه برند، اعتمادورضایت، درایجادوفاداری به برند دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تاثیرات تجربه برند، اعتمادورضایت، درایجادوفاداری به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تاثیرات تجربه برند، اعتمادورضایت، درایجادوفاداری به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تاثیرات تجربه برند، اعتمادورضایت، درایجادوفاداری به برند :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
پژوهش حاضر با عنوان « ارزیابی تأثیرات تجربه برند، اعتماد و رضایت، در ایجاد وفاداری به برند میباشد؛ تحقیق کاربردی روی برندهای جهانی ساعت » که با هدف بسط و توسعه مدلهای قبلی طراحی شده است. امروزه مشتریان به دنبال برندهای خاص و به یاد ماندنی هستند، برندهایی که تجربیات استثنایی و خاطره انگیز را به همراه داشته باشند. در نتیجه تجربیات افراد تصویر و اندیشه احساسات، ادراک و واکنشهای رفتاری افراد در رابطه با طراحی، هویت، بسته بندی، ارتباطات و محیط برند است. در نهایت تجربه کردن برند منتهی به رضایت، اعتماد و وفاداری میشود. در این تحقیق با استفاده از روش نمونهگیری طبقهای متناسب با حجم، اطلاعات مورد نیاز را از بین ۴۰۰ دانشجوی دو دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران و دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز جمعآوری نمودیم. برای جمع آوری اطلاعات از دو روش کتابخانهای و میدانی (با ابزار پرسش نامه فردی) استفاده کردهایم. سپس دادههای جمعآوری شده و فرضیات تحقیق را از طریق مدلسازی معادلات ساختاری مورد آزمون و بررسی قرار دادیم. نتایج حاصله منجر به تأیید سه فرضیه از میان پنج فرضیه تحقیق گردید. این نتایج نشان دادند که تجربه کردن برند بیشترین تأثیر را بر روی رضایت دارد همچنین تجربه کردن برند بر روی ایجاد اعتماد نیز تأثیر مثبت داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.