مقاله بررسی اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک و رابطه آن برعملکرد بانک ، بانک ملت استان مازندران :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
هدف پژوهش حاضر بررسی اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک بانک ملت و رابطه آن بر عملکرداست. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت توصیفی و ازنظر گردآوری اطلاعات ازنوع مطالعات میدانی است. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل دوگروه مدیران بانک ملت و مشتریان آنها می باشند. در تعیین حجم نمونه مشتریان از روش جامعه نامحدود و در تعیین حجم نمونه مدیران از جدول مورگان بهره جویی شده و برای به بوته آزمون گذاشتن فرضیه ها، تعداد ۹۶ پرسشنامه بین مدیران و ۱۵۰ پرسشنامه میان مشتریان بانک توزیع و گزدآوری شده است. جهت تحلیل اماری و تجزیه و تحلیل داده ها، از نرم افزار آماری spss استفاده شده است. نتایج نشان می دهد بین اعتماد و وفاداری مشتریان خدمات الکترونیک رابطه وجود دارد. همچنین میان وفاداری مشتریان به خدمات الکترونیکی و عملکرد نیز رابطه بین این دو متغییر را تایید نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.