مقاله تجزیه و تحلیل و مقایسه عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدیددر صنعت خودروسازی تحقیق موردی: شرکت ایران خودرو و پارس خودرو


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تجزیه و تحلیل و مقایسه عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدیددر صنعت خودروسازی تحقیق موردی: شرکت ایران خودرو و پارس خودرو دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تجزیه و تحلیل و مقایسه عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدیددر صنعت خودروسازی تحقیق موردی: شرکت ایران خودرو و پارس خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجزیه و تحلیل و مقایسه عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدیددر صنعت خودروسازی تحقیق موردی: شرکت ایران خودرو و پارس خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تجزیه و تحلیل و مقایسه عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدیددر صنعت خودروسازی تحقیق موردی: شرکت ایران خودرو و پارس خودرو :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
توجه به ابعاد مختلف خواسته ها و نیازمندیهای مشتریان اصلی ترین عامل انگیزه بخش، برای ارائه محصول یا خدمت جدید نزد سازمانهاست. متغیر بودن قوانین رقابتی در دنیای کسب و کار، فرایند ارائه محصول جدید به بازار را با اهمیت خاصی جلوه داده است. اکثر سازمانها امروزه بیش از هر زمان دیگری دریافته اند که صرفاً تکیه و اعتماد به اهرمهای رقابتی سنتی مثل افزایش کیفیت، کاهش هزینه و تمایز در ارائه محصولات و خدمات کافی نیست و درعوض مفاهیمی مثل سرعت و انعطاف پذیری در رقابت نمود قابل توجهی پیدا کرده اند و گرایش به سمت ارائه محصولات و خدمات جدید به بازار خود دلیل موجه این تغییر نگرش است.در این مقاله ضمن معرفی فرایند توسعه محصول جدید New Product Development و اهداف آن، به مقایسه عوامل موثر بر مدیریت توسعه محصولات جدید در شرکتهای خودرو سازی ایران خودرو و پارس خودرو پرداخته شده است. همچنین انواع الگوهای شناخته شده توسعه محصول در دو شرکت با یکدیگر مقایسه شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.