مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر استراتژی های بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر استراتژی های بازاریابی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر استراتژی های بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر استراتژی های بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر استراتژی های بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
دراین پژوهش به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر استراتژی های بازاریابی پرداخته شده است، برای بررسی موضوع یک سئوال اصلی مطرح شده است که عبارت است از:آیا فناوری اطلاعات براستراتژی های بازاریابی موثر است؟پژوهش حاضر،از نظر روش مطالعه ، توصیفی-همبستگی واز نظر هدف پژوهشی- کاربردی است. جامعه آماری پژوهش حاظر کلیه مدیران، مدیران فروش و بازاریابی شرکت های پخش موادغذایی شهر اصفهان بوده که با استفاده از فرمول نمونه گیری جامعه آماری نا محدود ، تعداد ۱۶۴ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. داده ها به وسیله پرسشنامه استاندارد کالین گوارو(۲۰۰۴) جمع آوری شد و پایایی پرشنامه از طریق آلفای کرونباخ برای فناوری اطلاعات ۸۴/۰ وبرای استراتژی های بازاریابی ۹۴/۰ محاسبه شده است. نتایج پژوهش حاکی ازاین است که همه فرضیات فرعی تحت عنوان فناوری اطلاعات ( ابزارهای فناوری ، ارتباطات، اطلاعات دردسترس ) برروی استراتژی های بازریابی موثر است همچنین فرضیه اصلی پژوهش تحت عنوان فناوری اطلاعات بر استراتژی های بازاریابی موثر است مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.