مقاله استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در حوزه تبلیغات گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز)


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در حوزه تبلیغات گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در حوزه تبلیغات گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در حوزه تبلیغات گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی در حوزه تبلیغات گردشگری (مطالعه موردی: شهر تبریز) :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
امروزه به واسطه پدیده جهانی شدن و گسترش روز افزون و برگشت ناپذیر فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی و با ایجاد مولفه ها یی همچونشاهراهای اطلاعاتی، حذف مرز صنایع، تنوع محصولات و روش های نوین توزیع، کانال های جدید تبلیغ و فرصتها و مدل های تجاری جدید،دولتها و نخبگان توسعه و برنامه ریزی اقتصادی سعی در استفاده از فرصت های بوجود آمده توسط این فناوری ها دارند. یکی از این فرصتهاصنعت گردشگری می باشد که در ردیف صنعت های پردرآمد، پاک و کم هزینه دنیا قرار دارد. ابزارهای نوین ارتباطی که از آن بعنوان کلیداصلی در توسعه یاد می کنند از این جهت برای صنعت گردشگری مهم هستند که با هدف برآورده ساختن بهتر و سریع تر نیازهای گردشگرانبه منظور ایجاد رضایت بیشتر آنها، با امکانات فناورانه و دیجیتالی سعی در به نمایش گذاردن و معرفی امکانات وتوانایی های کشور میزبان بهگردشگران خارجی وهمچنین سهولت رفت و آمد آنان دارند. بطور کلی ابزارهای نوین ارتباطی در ابعاد متنوع توریسم ، توریسم الکترونیکی،اکوتوریسم، توریسم درمانی، توریسم ورزشی، روستایی، توریسم فرهنگی و مذهبی و تاریخی روش ها و شیوه های نوینی را به همراه دارد. بااندکی تامل می توان دریافت که علت توسعه یافتگی برخی از کشورها به دلیل سرمایه گذاری در بخش جذب گردشگر استفاده از فناوریهاینوین ارتباطی واطلاعاتی می باشد. در این مقاله گردشگری شهر تبریز ، توسعه سخت افزاری و نرم افزاری ابزارهای نوین ارتباطی بیش ازپیش مورد توجه قرار گرفت و با هدف بررسی کاربرد ابزارهای نوین ارتباطی در حوزه تبلیغات گردشگری شهر تبریز به نگارش درآمد. از بینجامعه آماری کارشناسان تبلیغاتی و گردشگری تعداد ۴۰ نفر به طور تصادفی به عنوان آزمودنی انتخاب شدند. جمع آوری داده ها با استفاده ازپرسشنامه استاندارد و پس از تایید روایی (نظرکارشناسان) انجام پذیرفت و از طریق نرم افزار SPSS مورد تجزیه تحلیل قرار گرفت. در این پژوهش، به منظور بررسی کاربرد ابزارهای نوین ارتباطی در تبلیغات گردشگری شهر تبریز سه ابزار نوین ارتباطی «اینترنت»، «پیام کوتاه» و «بیلبورد دیچیتال» مطالعه شدند که اینترنت با میانگین رتبه (۴۷۵) به عنوان مهمترین ابزار در حوزه تبلیغات گردشگری شهر تبریز شناخته شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.