مقاله توسعه مدیریت بازاریابی در صنعت توریسم ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توسعه مدیریت بازاریابی در صنعت توریسم ایران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توسعه مدیریت بازاریابی در صنعت توریسم ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه مدیریت بازاریابی در صنعت توریسم ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توسعه مدیریت بازاریابی در صنعت توریسم ایران :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
صنعت گردشگری و سفر بزرگترین و متنوع ترین صنعت در جهان است. و از پارامترهای مؤثر درتبادلات فرهنگی بین کشورها میباشد. از نظر فرهنگی می توان از صنعت توریسم برای ایجاد تفاهم در ابعاد مختلف اعم از ملی و بین المللی سود جست. در بسیاری از کشورها صنعت توریسم یا جهانگردی به عنوان یکی از ابزارها و راهکارهای مناسب جهت کسب در آمد و شکوفایی اقتصادی دولت ها و ملت ها از یک سو و توسعه و آبادانی مناطق در نقاط مختلف دنیا از سوی دیگر مطرح است . به نحوی که این صنعت سومین پدیده اقتصادی پویا و در حال توسعه پس از صنایع نفت و خودرو به شمار می رود. با توجه به رشد روز افزون صنعت گردشگری در جوامع مختلف از و تاثیر این صنعت بر روی اقتصاد جهانی و رفاه عمومی، توجه به خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان این صنعت و شناخت راهکارهای اساسی صحیح جهت جذب هر چه بیشتر گردشگران، امری ضروری است.از علوم بسیار توانا در شناخت و توجه به نیازها و خواسته های مصرف کنندگان، مدیریت بازاریابی است. سازمان ها و شرکت های فعال در صنعت گردشگری تنها با تکیه بر این ابزار کارآمد خواهند توانست به اهداف عالی خود دست یابند تا صنعت توریسم ایران توسعه یابد و باعث بهبود شرایط اقتصادی کشور ایران شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.