مقاله جایگاه استراتژیک ایران در مدیریت و بازار صنعت سنگ های قیمتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله جایگاه استراتژیک ایران در مدیریت و بازار صنعت سنگ های قیمتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله جایگاه استراتژیک ایران در مدیریت و بازار صنعت سنگ های قیمتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه استراتژیک ایران در مدیریت و بازار صنعت سنگ های قیمتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله جایگاه استراتژیک ایران در مدیریت و بازار صنعت سنگ های قیمتی :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
بدون شک معادن به عنوان زیربنای توسعه صنعتی و افتصادی از اهمیت قابل ملاحظهای در توسعه پایدار هر کشور برخوردار می باشند. به طوریکه صنعت سنگ های قیمتی در اقتصاد دنیا نقش مهمی را ایفا می کند، حتی در کشورهایی که از معادن و ذخایر محدودی برخوردارند. این در حالیست که ایران یکی از ۰۱ کشور برتر دنیا از نظر تنوع و میزان ذخایر می باشد که این مزیت سبب گردیده پتانسیل ایجاد ارزش افزوده قابل توجهی را در خود نگاه داشته باشد. در کشور ما برخلاف منابع غنی موجود، متأسفانه تقاضای داخلی خود را هم از طریق واردات تأمین می نماید. براساس مطالعات و برآوردهای انجام شده توسط کارشناسان ارزش افزوده سنگ های قیمتی ایران می تواند در حدی باشد که در آینده بتوان وابستگی کشورمان را به صنعت نفت و گاز کاهش داده و حتی جایگزین آن شود. از دیگر مزیت های نسبی توسعه این صنعت در ایران می توان به وجود ذخایر قابل توجهی از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در کشور، پیشینه های فرهنگی مذهبی و نیز ذوق و هنر ایرانی اشاره کرد. در مقاله حاضر اطلاعات لحاظ شده بهروش کتابخانهای گردآوری گردیده و درصدد آن است تا با بررسی چند جانبه شرایط حال و آینده، به ارزش افزوده و اشتغالزایی بالای این صنعت پی برده و راهکارهای جدید و بهترین استراتژی ها را برای رسیدن به نیل اهداف و تعالی و پویندگی کشور عزیزمان ایران ارائه شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.