مقاله بررسی مشکلات آموزشی درس کار و فناوری دوره اول متوسطه از نظر سرگروه های آموزشی استان خوزستان


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مشکلات آموزشی درس کار و فناوری دوره اول متوسطه از نظر سرگروه های آموزشی استان خوزستان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مشکلات آموزشی درس کار و فناوری دوره اول متوسطه از نظر سرگروه های آموزشی استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مشکلات آموزشی درس کار و فناوری دوره اول متوسطه از نظر سرگروه های آموزشی استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مشکلات آموزشی درس کار و فناوری دوره اول متوسطه از نظر سرگروه های آموزشی استان خوزستان :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
این پژوهش با هدف شناسایی مشکلات آموزشی و اجرایی برنامه درسی کار و فناوری از نظر سرگروه های آموزشی استان خوزستان پرداخته شده است. این پژوهش بر مبنای پارادایم کمی و با استفاده از روش تحقیق توصیفی موردی صورت گرفته، ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه ی محقق ساخته ی ۱۹ سوالی ۶ لیکرتی است. پایایی پرسشنامه ۰/۷۶ است. جامعه ی آماری پژوهش سرگروه های آموزشی کار و فناوری ادارات آموزش و پرورش استان خوزستان بود. نتایج حاصل نشان می دهند که مسائل و مشکلات آموزشی کار و فناوری در استان خوزستان عبارتند از: مشکلات حاد، عدم وجود امکانات و وسایل کمک آموزشی مرتبط با درس در مدارس، عدم وجود متصدی کارگاه در مدارس، عدم امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تحصیلی (کارشناسی ارشد و بالاتر) در رشته های مرتبط برای دبیران مربوطه، کمبود اعتبار و سرانه برای خرید وسایل و امکانات کارگاهی، عدم برگزاری دوره های ضمن خدمت برای بروز کردن دانش دبیران، نارسا و مبهم بودن دستورالعمل ارزشیابی از فراگیران. مشکلات مهم: جایگاه نابرابر آن در برابر سایر دروس، عدم شناخت مدیران از برنامه درسی آن، نقص در آموزش های پیش از خدمت (دوران تحصیل در مراکز تربیت معلم و ;)، نبود فضای آموزشی متناسب با درس (کارگاه)، عدم توجه به تفاوت های منطقه ای در تدوین کتاب، کمبود نیروهای تخصصی و مرتبط با درس و استفاده از دبیران غیرمرتبط. مشکلات متوسط: ضعف در خواندن و نوشتن در دانش آموزان (علی الخصوص دانش آموزان دوزبانه و روستایی)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.