مقاله حذف دی اکسیدکربن از جریان گاز دودکش با استفاده از جاذب هیبریدیMIL-53 (Al) / GNP


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله حذف دی اکسیدکربن از جریان گاز دودکش با استفاده از جاذب هیبریدیMIL-53 (Al) / GNP دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله حذف دی اکسیدکربن از جریان گاز دودکش با استفاده از جاذب هیبریدیMIL-53 (Al) / GNP  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حذف دی اکسیدکربن از جریان گاز دودکش با استفاده از جاذب هیبریدیMIL-53 (Al) / GNP،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله حذف دی اکسیدکربن از جریان گاز دودکش با استفاده از جاذب هیبریدیMIL-53 (Al) / GNP :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
دراین مقاله حذف دی اکسید کربن ازگازدودکش بااستفاده ازروش جذب سطحی و به صورت تجربی مورد بررسی قرارگرفت بدین منظور ابتدا ساخت جاذب هیبریدی ۱۵۳ A / GNP-MIL به روش حلال ترکیبی دردستورکارقرارداده شد سپس ویژگیهای ساختاری جاذبهای ساخته شده توسط انالیزهای پراش اشعه ایکس X-ray diffraction ایزوترم های جذب – واجذب نیتروژن BET-BJH و تصاویرمیکروسکوپ الکترونی روبشی گسیل میدانی FESEM مورد مطالعه واقع شد درنهایت به منظور ارزیابی عملکرد جاذبهای ساخته شده درفرایند جذب سطحی دی اکسید کربن ازگازدودکش ازروش حجم سنجی استفاده شد نتایج حاصل حاکی از۲۸درصد افزایش درظرفیت جذب سطحی با افزودن ۵درصد وزنی ازنانوصفحات گرافن به ساختارداخلی شبکه آلی – فلزی MIL-53 (Al) بود بهبود عملکردشبکه آلی – فلزی MIL-53 (Al) درفرایند جذب سطحی دی اکسید کربن ازگازدودکش را میتوان به تاثیر مستقیم افزودن نانوصفحات گرافن برروی افزایش مساحت سطح ویژه وحجم آزاد حفرات داخلی شبکه نسبت داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.