مقاله مطالعه رابطه پرستیژ برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگ ال جی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مطالعه رابطه پرستیژ برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگ ال جی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالعه رابطه پرستیژ برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگ ال جی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالعه رابطه پرستیژ برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگ ال جی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالعه رابطه پرستیژ برند با تمایل به خرید مصرف کنندگان مطالعه موردی بازار لوازم خانگ ال جی :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
اهمیت و توجه به نا م و نشان تجاری که سرمایه ارزشمندی برای شرکت بشمار می آید ، دایما در حال افزایش است . نام و نشان تجاری باعث ایجاد ارتباط بسیار نزدیک و دائمی بین مصرف کنندگان و شرکت می گردد. امروزه، با حضور رقبای زیاد در زمینه محصولات مشابه و در دسترس بودن این محصولات و کالاهای مشابه ، آنچه نظر مشتریان را در هنگام خرید به خود جلب می نماید نام و نشان تجاری می باشد که ابزار موثری برای رقبا در جهت حفظ و جذب مشتریان می باشد. در پژوهش حاضر رابطه « پرستیژ » برند با تمایل به خرید مورد بررسی قرار گرفته است .نمونه آماری ،نمونه غیر احتمالی در دسترس از مصرف کنندگان لوازم خانگی ال جی بوده اند . با استفاده از پرسشنامه ، نظرات ۲۰۰ نفر از مصرف کنندگان محصولات لوازم خانگی برند ال جی جمع آوری گردید . جهت تجزیه تحلیل داده ها و آزمون فرضیات تحقیق از آزمون همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان می دهند که پرستیژ نام تجاری به طور مثبت با کیفیت ادراک شده ، صرفه جویی در هزینه اطلاعاتی ، بطور منفی با ریسک ادراک شده رابطه دارد و از طریق این متغیرهای (کیفیت دراک شده ، صرفه جویی در هزینه اطلاعاتی و ریسک ادراک شده) با تمایل به خرید مصرف کننده رابطه دارد و بر آن اثر می گذارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.