مقاله بازاریابی سبز و تحولی شگرف درصنعت خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازاریابی سبز و تحولی شگرف درصنعت خودرو دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازاریابی سبز و تحولی شگرف درصنعت خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازاریابی سبز و تحولی شگرف درصنعت خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازاریابی سبز و تحولی شگرف درصنعت خودرو :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
باتوجه به حرکت جوامع به سمت صنعتی شدن افزایش پویایی و رقابت بین شرکت ها برای تصاحب بازار افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست مقررات و الزامات دولتی و بین المللی افزایش آگاهی مصرف کنندگان فشارگروه های دوستدار طبیعت و ; باعث توجه سازمان ها به مسائل مرتبط با مدیریت زیست محیطی شده است از این رو به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی سبز به ادبیات بازاریابی رسوخ کرده و موجب آن شده کهملاحظات محیطی یکی از مهمترین فعالیت های شرکت ها باشد و حمایت از محیط خارجی اختیاری نباشد بلکه یک بخش مهم از فرایند کسب و کاربه حساب می آید دراین راستا این مقاله با بررسی ادبیات بازاریابی سبز به بررسی و شناسایی عوامل موثردرتحقق بازاریابی سبز به ویژه درصنعت خودروسازی پرداخته است نتایج مطالعات نشان میدهد که محرکهای مختلفی به تحقق بازاریابی سبز درصنایع مختلف و به ویژه صنعتخودروسازی کمک می کند از آن جمله فشارهای درونی و بیرونی سازمان محیط رقابتی تکنولوژی های زیست محیطی نگرانی از مسائل ومعضلات زیست محیطی و ; می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.