مقاله رابطه بازاریابی رابطه مندو بازارگرایی و مدیریت دانش ومدیریت ارتباط با مشتری باعملکردشرکت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه بازاریابی رابطه مندو بازارگرایی و مدیریت دانش ومدیریت ارتباط با مشتری باعملکردشرکت دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه بازاریابی رابطه مندو بازارگرایی و مدیریت دانش ومدیریت ارتباط با مشتری باعملکردشرکت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بازاریابی رابطه مندو بازارگرایی و مدیریت دانش ومدیریت ارتباط با مشتری باعملکردشرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه بازاریابی رابطه مندو بازارگرایی و مدیریت دانش ومدیریت ارتباط با مشتری باعملکردشرکت :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
با توجه به افزایش رقابت درتجارت امروزه سعی شرکت هاجهت برآورده نمودن بهتر نیازهاو خواسته هایی مشتریان نسبت به رقبای خود می باشند.شرکت ها برای راضی نگه داشتن مشتریان خود از مدیریت روابط با مشتریان استفاده می نمایندو برای مشتریان خودارزش آفرینی می نمایند.بدین دلیل که امروزه افزایش ارزش آفرینی برای مشتریان به عنوان یک مسئله حیاتی تبدیل شده است ورفته رفته بیشترشرکت هایی که به دنبال یافتن راه های جدید کسب و حفظ مزیت رقابتی اندبه نقش کلیدی بازاریابی رابطه مند پی می برند. هدف این مقاله بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند، بازارگرایی مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد شرکت می باشدتا بدین ترتیب فرصت ها برای افزایش ارزش مشتری افزایش رضایت مشتری و ایجاد وفاداری در مشتریان که موجب تعالی کسب وکار و سودمی شودرا شناسایی نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.