مقاله برند و جامعه برند آنلاین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله برند و جامعه برند آنلاین دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله برند و جامعه برند آنلاین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برند و جامعه برند آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله برند و جامعه برند آنلاین :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
یکی از حوزه های برجسته ی علاقه به مدیریت برند این است که مصرف کنندگان به وسیله ی شناسایی برندهای مورد علاقه شان هویت یابند. جوامع برند، ابزاری هستند که در تقویت روابط برند و مصرف کننده کمک می کنند. جامعه ی برند اطلاعات لازم درباره ی برند را برای اعضای جامعه تهیه کرده و به سازمان در ساختن برند قوی کمک می کند. در حقیقت، بهرهبرداری از جوامع برندی آنلاین میتواند به میزان زیادی باعث افزایش دانش شرکت درباره نیازها، اولویتها و علایق واقعی و بالقوه مشتریان شود. بازاریابان نیز با استفاده از جوامع برند راهی برای ترویج برندهای خود و ایجاد روابط مصرف کنندگان با برند شکل می دهند. این پژوهش به مرور مطالعات و تحقیقات پیشین درباره جوامع برندی آنلاین میپردازد و بر خصوصیات متمایز این جوامع متمرکز میگردد. مفاهیم مدیریتی مرتبط با بهرهبرداری از جوامع برندی آنلاین را خاطر نشان ساخته و مشخص شده که شرکتها کدام مجموعه از فاکتورها را باید بکار گیرند تا بتوانند کسب و کار خود را بهبود بخشند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.