مقاله موانع ایجاد و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع دارویی کشور،مورد نمونه: انستیتو پاستور ایران


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله موانع ایجاد و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع دارویی کشور،مورد نمونه: انستیتو پاستور ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله موانع ایجاد و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع دارویی کشور،مورد نمونه: انستیتو پاستور ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله موانع ایجاد و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع دارویی کشور،مورد نمونه: انستیتو پاستور ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله موانع ایجاد و توسعه تجارت الکترونیک در صنایع دارویی کشور،مورد نمونه: انستیتو پاستور ایران :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
اینترنت روش توزیع مهمی برای موسسات چند ملیتی است و به عنوان منبع مهمی از کالاها برای کسب و کارها و مصرف کنندگان به شمار می رود.تجارت الکترونیک برای ارائه خدمات بین کسب و کارها، خدمات مصرفی و کالاهای مصرفی و صنعتی از طریق شبکه وب جهانی مورد استفاده قرار می گیرد. (فیلیپ آر.کاتئورا،جان ال. گراهام, ۱۳۸۷ ). تجارت الکترونیک اگرچه فرایندی جوان به شمار می رود، اما تاثیر شگرفی در صحنه مبادلات تجاری بر جای گذاشته است. (رستمی،محمد زمان؛ اکبری محمد رضا؛ اصغری، علی, ۱۳۸۸ )اگر برای داد و ستد از طریق اینترنت سه طرف کلی: دولت ۲، کسب و کار ۳ و مصرف کننده ۴ را قایل شویم، مدلهایB2C و B2B معرف تجارت الکترونیک می باشند. (ملاصالحی، حجت اله, ۱۳۸۵ )تجارت الکترونیک به شرکتهای کوچک امکان رقابت با شرکتهای بزرگ را می دهد.در حالی که تجارت الکترونیک در بین شرکتهای بزرگ به سرعت منتشر شده، بنگاه های کوچک با رشد قانع کننده ای در زمینه استفاده از فناوری اطلاعات مواجه نبوده اند S. Chong2008 صنایع دارویی نیز از جمله صنایع کوچک کشور می باشند جهت بررسی وضعیت تجارت الکترونیک در صنایع دارویی کشور، پژوهشی در انستیتو پاستور ایران که از مهم ترین مراکز تولید کننده دارو و واکسن در ایران و خاورمیانه است صورت یافت. جهت انجام این تحقیق، پرسشنامه پژوهشگر ساخته ای تهیه و در بین کارکنان انستیتو پاستور ایران توزیع گردید و از نتایج به دست آمده با استفاده از نرم افزارSPSS به تحلیل عاملی و بررسی متغیرهای موجود در پاسخ نامه اقدام گردید.نتایج به دست آمده عوامل موثر در عدم توسعه تجارت الکترونیک در صنایع دارویی کشور را در ۶ دسته بر می شمارد و در ادامه راهکارهایی برای حل این موانع ارایه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.