مقاله نقش تجارت سیار در توسعه ی بازاریابی و فروش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش تجارت سیار در توسعه ی بازاریابی و فروش دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش تجارت سیار در توسعه ی بازاریابی و فروش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش تجارت سیار در توسعه ی بازاریابی و فروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش تجارت سیار در توسعه ی بازاریابی و فروش :
تعداد صفحات:۶
چکیده:
یکی ازپدیده هایی که امروزه بیشتر سازمانها وشرکت ها رادچارتحول ساخته است فناوری اطلاعات و ارتباطات است بازاریابی به عنوان علمی عملیاتی و پویا درحا لسازگاری و همگامی با تحولات شکل گرفته ازمجرای انقلاب انفورماتیک است محور اساسی این انقلاب ظهوررسانه جدید اینترنت است ایجادمفهوم نوینی ازبازاریابی باعنوان بازاریابی اینترنتی تجارت سیار تحت لوای فلسفه بازاریابی رابطه ای که محور خود را تامین نیازهای مشتریان به صورت انفرادی ایجادارزش برای مشتری و توسعه شبکه ارتباطات و تعاملات بین شرکت ها و افراد قرارداده ناشی ازهمین دیدگاه است افزایش سرعت درجهانی شدن و پیشرفت درفناوری های اطلاعات و ارتباطات دونیروی قدرتمند بسیارموثر درتجارت و اقتصادجهانی هستند امروزه تجارت سیار یکی ازراهکارهای مهم حفظ مزیت رقابتی درشرکت ها محسوب میشود باتوجه به اهمیت موضوع گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن درتحولات و تغییرات بازارها و اهمیت موضوع فروش به عنوان هدف اساسی و بنیادی هرکسب و کاروهمچنین جایگاه استفاده ازتجارت سیار توسط شرکت ها درسراسر جهان به عنوان راه حل و پاسخ به این تغییرات به عنوان روش انجام کسب و کارمطالعه حاضر به بررسی جامع تجارت سیار جایگاه مزایا ومعایب و مولفه های آن و همچنین نقش آن درتوسعه ی بازار یابی و فروش به عنون بخش کلیدی هرکسب و کارپرداخته است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.