مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک مطالعه موردی: شرکت اگزوز خودرو خراسان :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
برنامهریزی استراتژیک فرایندی است که اکثر شرکتهای صاحبنام دنیا از آن برای پیشبرد برنامهها و فعالیتهای خود با افق دید بلندمدت و در جهت دستیابی به اهداف و تحقق مأموریت سازمانی بهره میگیرند و اگر بهدرستی تدوین شود، به انتخاب استراتژیهایی منجر میشود که در صورت اجرای صحیح و بهموقع، تعالی و پیشتازی سازمان را به ارمغان میآورد . دراینبین هوشمندی رقابتی به شرکتها این امکان را میدهد که از طریق تجزیه و تحلیل اطلاعات درباره محیط، رقبا، مشتریان، عرضهکنندگان قبل از آنکه تحت تأثیر محیط پیرامون قرار گیرند، نسبت به پیشبینی و توسعه بازار خود اقدام کنند که این امر در بلندمدت به بهبود فرایند برنامهریزی استراتژیکسازمان کمک خواهد کرد. هدف از این تحقیق بررسی تأثیر هوشمندی رقابتی بر تدوین برنامه استراتژیک در شرکت اگزوز خودرو خراسان میباشد. جهت جمعآوری اطلاعات در قسمت نظری از منابع کتابخانهای و سایتهای معتبر و در قسمت میدانی از پرسشنامه استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مدیران ارشد، مدیران میانی و سرپرستان شرکت اگزوز خودرو خراسان میباشد. برای طبقهبندی و تفسیر داده ها از روش های آمار توصیفی و برای آزمون فرضیات از روشهای آمار استنباطی، نظیر آزمون همبستگی اسپیرمن، استفاده شد. یافته های تحقیق حاکی از آن است که هوشمندی رقابتی بر کلیه مراحل تدوین برنامه استراتژیک اعم از تبیین مأموریت، ارزیابی محیط، تدوین اهداف و تدوین استراتژیها مؤثر است و بیشترین تأثیر را بر مراحل ارزیابی محیط و تدوین استراتژیها دارد؛ به عبارت دیگر افزایش هوشمندی رقابتی سبب افزایش توانایی شرکت در برنامهریزی استراتژیک بهخصوص شناسایی قوتها و ضعفها و فرصتها و تهدیدات محیطی و ارائه راهکارها و استراتژیهایی جهت دستیابی به اهداف بلندمدت شرکت خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.