مقاله ارائه الگویی مفهومی برای ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری در خرید آنلاین، مطالعه موردی خریداران آنلاین ایرانی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه الگویی مفهومی برای ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری در خرید آنلاین، مطالعه موردی خریداران آنلاین ایرانی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه الگویی مفهومی برای ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری در خرید آنلاین، مطالعه موردی خریداران آنلاین ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه الگویی مفهومی برای ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری در خرید آنلاین، مطالعه موردی خریداران آنلاین ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه الگویی مفهومی برای ارزیابی عوامل موثر بر رضایت مشتری در خرید آنلاین، مطالعه موردی خریداران آنلاین ایرانی :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
در سالهای اخیر با توسعه تکنولوژی های نو در ایران و همچنین ارائه و نفوذ اینترنت، در خرید آنلاین افزایش چشم گیری مشاهده شده است. افزایش فروش اینترنتی در ایران، بر اهمیت تمرکز بر رضایت مشتری به عنوان فاکتور کلیدی میزان بازدهی فروشگاه های اینترنتی تاکید دارد. بنابراین، درک عوامل تاثیر گذار بر رضایت خریداران آنلاین ایرانی فوق العاده مهم می باشد. در این مقاله عواملی که بر رضایت الکترونیک مشتریان ایرانی از خرید آنلاین تاثیر معنی دار دارند مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. جمع آوری داده ها به وسیله پرسشنامه الکترونیکی و با مطالعه موردی خریداران آنلاین ایرانی صورت گرفته است و برای دستیابی به اهداف پژوهش ابتدا عوامل موثر بر رضایت مشتریان آنلاین شناسایی شده و سپس چگونگی میزان تعاملات بین متغیرهای وابسته و مستقل با استفاده از تکنیک های مدل یابی معادلات ساختاری تعیین گشته است. از جمله نتایج تحقیق میتوان به مدل ارائه شده جهت نحوه تاثیر متغیرهای تاثیر گذار روی رضایت مشتریان انلاین ایرانی اشاره نمود، در این مدل مهمترین و موثر ترین عامل بر رضایت مشتریان ایرانی امنیت بازرهای فروش آنلاین شناخته شده است. تعاملات اجتماعی وب سایت، عملکرد خدمات و محصولات وب سایت، سرویس های ارائه شده در وب سایت و سهولت استفاده از وب سایت از دیگر عوامل موثر بر رضایت مشتریان آنلاین ایرانی میباشد که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.