مقاله ارتباط تصویربرند بانگرش توسعه برند


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارتباط تصویربرند بانگرش توسعه برند دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط تصویربرند بانگرش توسعه برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط تصویربرند بانگرش توسعه برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط تصویربرند بانگرش توسعه برند :

تعداد صفحات:۲۴
چکیده:
اگرچه استراتژی توسعه برند تصویربرند را باریسک تضعیف مواجه می کند اما این استراتژی احتمال موفقیت محصول جدید را افزایش میدهد مقاله حاضر ازنوع علمی ترویجی بوده و عوامل موثر برنگرش توسعه و اثری که توسعه برند برنگرش به برند مادر ایفا می کند را بررسی می کندمهمترین نتیجه تحقیق حاضر آن است که تصویربرند وفاداری به برند و اگاهی ازبرند بطور مستقیم برنگرش برتوسعه برند تاثیر می گذارد و توسعه نیز مستقیما برنگرش بربرند اصلی تاثیر گذار است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.