مقاله ارزیابی ریسک آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل FMEAو تئوری فازی مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی ریسک آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل FMEAو تئوری فازی مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی ریسک آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل FMEAو تئوری فازی مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی ریسک آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل FMEAو تئوری فازی مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی ریسک آتش سوزی قطارهای مسافری در تونلهای راه آهن با استفاده از مدل FMEAو تئوری فازی مطالعه موردی راه آهن ناحیه زاگرس :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
بخشی از راه آهن ناحیه زاگرس در منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده است که به دلیل عبور خطوط راه آهن از این مسیر کوهستانی و البته صعب العبور، دارای تونلهای متعدد با طول زیاد می باشد. سطح مقطع وفضای آزاد کم نسبت به گاباری واگنها، وجود قوسهای با شعاع کوچک، واقع شدن در شیب و فراز ، عدم وجود تهویه مناسب ، عدم دسترسی به جاده جهت عملیات امداد و نجات، همگی اینها از مشخصه های تونل های این ناحیه از راه آهن بوده که ضرورت پرداختن به موضوع آتش سوزی قطارهای مسافری در این تونلها را بیش از پیش نمایان می سازد.نتایج بدست آمده نشان میدهد که در بحث ارزیابی ریسک حریق مربوط به قطارهای مسافری در تونلهای ریلی با استفاده از مدلFMEA به طور کلی با ۲ نوع ریسک متفاوت مواجه خواهیم شد . ریسک نوع ۱ قبل از وقوع آتش سوزی ، ریسک هایی را شامل می گردد که در صورت وقوع ، منجر به آتش سوزی قطارهای مسافری می شوند که از مهمترین آنها اولویت شماره ۱ می توان به حرارت بالای توربو شارژرهای موتور مولد دیزل، حریق در منیفولد اگزوز موتور، پاشش سوخت از مجموعه لوله های پمپ انژکتور و شیلنگ های رابط خروجی از مجموعه موتور و ;اشاره نمود. همچنین اهمیت اتفاقاتی که پس از آتش سوزی قطار مسافری برای مسافران درون تونلهای ریلی رخ می دهد اگر بیشتر از عواملی که منجر به آتش سوزی قطار می گردد نباشد، کمتر از آن هم نمی تواند باشد ریسک نوع ۲: پس از وقوع آتش سوزی. مهمترین و پرخطرترین ریسک هایی که خصوصا به تونلهای ۲۲ و ۲۳ ناحیه زاگرس طولانی ترین تونلها مربوط می شد ریسک مشرف بودن دهانه های خروجی این تونلها به پرتگاه و در نظر گرفتن شرایط تخلیه مسافران به هنگام خروج از قطار و فاکتور هجوم به درهای خروجی جهت فرار می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.