مقاله انواع معماری برند و وفاداری نسبت به برند


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله انواع معماری برند و وفاداری نسبت به برند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله انواع معماری برند و وفاداری نسبت به برند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله انواع معماری برند و وفاداری نسبت به برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله انواع معماری برند و وفاداری نسبت به برند :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
برندها جزء دارایی شرکت محسوب میشوند. داراییهای معنوی که میتوان آنها را به عنوان یکی از سرمایههای اصلی صاحبان سهام تلقی کرد. داراییهایی که در زمان نقل و انتقالات تعیین کننده اصلی ارزش ویژه آن شرکت است. در واقع یک شرکت نه با عین کالا بلکه با نامی که تداعی کننده عین کالاست، شناخته میشود. لذا ساخت برند از اهداف عالیه شرکتها محسوب میشود. در این مقاله، نویسندگان برند، موقعیت یابی آن، شیوههای برندسازی و وفاداری به برند را بررسی کردهاند. نتایج این بررسیها نشان داد معماری و ساخت برندی که برای مشتریان شناخته شده، موجبات فاداری به برند را فراهم ساخته و باعث رضایت آنان از خرید و تمایل آنها به تکرار خرید میشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.