مقاله بررسی اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری درافزایش رضایت مشتریان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری درافزایش رضایت مشتریان دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری درافزایش رضایت مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری درافزایش رضایت مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری درافزایش رضایت مشتریان :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
امروزه وجود رابطه قوی بامشتریان مهم ترین رمز موفقیت درهرکسب و کار است ازاین رو مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری که به معنی تلاش سازمان جهت ایجادوارایه ارزش به مشتری است بسیارموردتوجه قرارگرفته است به علاوه وجود رابطه قوی بین رضایتمندی مشتریان و سوداوری موردقبول واقع شده است درواقع مدیریت ارتباط با مشتری درخصوص مسائلی چون راهبرد کل کارسازمان مشتریانی که باید جذب کرد خدمات و محصولاتی که باید ایجادنمود کانالهایی که باید تقویت کرد و نحوه ساماندهی کسب وکار درراستای انجام آن دربهترین سطح هماهنگی با راهبرد سازمان جهت تصمیم گیری اگاهانه کمک می نماید لذا هرسازمانی نیازمند فناوریهای نوینی ازجمله مدیریت ارتباط با مشتری می باشد بنابراین مدیریت ارتباط با مشتری باتوجه به برقراری رابطه قویت بامشتریان موجب افزایش رضایت مشتریان و ایجادیک رابطه بلندمدت با آنان میگردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.