مقاله بررسی تاثیر شاخص های مدیریت منابع انسانی بر کیفیت فرایند یاددهی _ یادگیری


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر شاخص های مدیریت منابع انسانی بر کیفیت فرایند یاددهی _ یادگیری دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر شاخص های مدیریت منابع انسانی بر کیفیت فرایند یاددهی _ یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر شاخص های مدیریت منابع انسانی بر کیفیت فرایند یاددهی _ یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر شاخص های مدیریت منابع انسانی بر کیفیت فرایند یاددهی _ یادگیری :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
مدیریت از ارکان هر سازمان و جامعه است. مهمترین استراتژی هر سازمان و یا هر جامعه منابع انسانی است که مدیریت آموزشی وبه تبع آن مدیریت مدرسه در بین سایر مدیریت ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است .هدف از پژوهش حاضر، بررسی شاخص هایمدیریت منابع انسانی بر کیفیت فرایند یاددهی، یادگیری دانش آموزان شهرستان طارم-زنجان بود که به صورت توصیفی=همبستگی انجام گرفت . جامعه آماری در پژوهش حاضر دبیران آموزش و پرورش شهرستان طارم که تعداد آنها ۱۵۷۰ بوده است از میان آنها نمونه ای به حجم ۳۱۰ نفر به روش تصادفی انتخاب شده اند. ابزار اندازه گیری در این تحقیق پرسشنامه محقق ساخته بود که روایی آن توسط کارشناسان تایید شد همچنین آفای کرونباخ پرسشنامه۰/۹۲ به دست آمد. داده های به دست آمده در قالب آمار توصیفی و ناپامتریک(خی دو) با استفاده از نرم افزارSPSS 16 مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . یافته های این پژوهش نشان داد که رعایت شاخص های مدیریت منابع انسانی به میزان بسیار زیادی بر ارتقاء کیفیت فرایند یاددهی، یاددگیری دانش آموزان تاثیر دارد. همچنین مشخص شد بین تحصیلات، جنسیت و سابقه خدمت معلمان به میزان باور به تاثیر رعایت شاخص های مدیریت منابع انسانی بر ارتقا کیفیت فرایند یاددهی، یاددگیری در مدارس رابطه معنی داری مشاهده نشده است. بنابراین مدیران می توانند با ایجاد فضای دوستانه و روش های مدیریت مشارکتی و با ارتباطات انسانی و رابطه محور زمینه های همکاری معلمان را در بهبود فرایند یاددهی ، یادگیری دانش آموزان را فراهم نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.