مقاله سنجش رضایت مشتری و تکریم ارباب رجوع مورد مطالعه ادارات دولتی شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش رضایت مشتری و تکریم ارباب رجوع مورد مطالعه ادارات دولتی شهر اهواز دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش رضایت مشتری و تکریم ارباب رجوع مورد مطالعه ادارات دولتی شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش رضایت مشتری و تکریم ارباب رجوع مورد مطالعه ادارات دولتی شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش رضایت مشتری و تکریم ارباب رجوع مورد مطالعه ادارات دولتی شهر اهواز :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از مهمترین تحولاتی که در زمینه فلسفه بهبود کیفیت در آخرین دهه از قرن بیستم به وقوع پیوست آن بود که موضوع اندازهگیری میزان رضایت مشتری به عنوان یکی از عناصر و الزامات اصلی سیستمهای مدیریت کیفیت در کلیه موسسات و بنگاههای کسب و کار شناخته شد. در پژوهش حاضر که در یکی از ادارات دولتی شهرستان اهواز اجرا گردید نتایج حاصل از اندازهگیریها نشان داد که کیفیت محصول و نحوه رابطه کارکنان با مراجعین از اهمیت ویژهای در نزد مشتری برخودار است. به زبان سادهتر میتوان گفت که مشتریان به ایجاد نوعی رابطه با سازمان تمایل دارند که متضمن احترام و به رسمیت شناختن فردیت آنان باشد و در همین حال کیفیت محصولات و خدمات نیز مورد توجه خاص قرار داشته باشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.