مقاله مقایسه مدیریت دانش وفرهنگ کارآ فرینی درایجاد مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مطالعه موردی)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه مدیریت دانش وفرهنگ کارآ فرینی درایجاد مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مطالعه موردی) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه مدیریت دانش وفرهنگ کارآ فرینی درایجاد مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مطالعه موردی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه مدیریت دانش وفرهنگ کارآ فرینی درایجاد مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مطالعه موردی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه مدیریت دانش وفرهنگ کارآ فرینی درایجاد مزیت رقابتی شرکت های تولیدی (مطالعه موردی) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
قلمرو رقابتی که سازمان ها در سالهای اخیر با آن مواجه اند ،در سطح بالایی از پویایی وبالندگی قرار گرفته است . برای بقا در چنین شرایطی، استمراروپایداری در مزیت رقابتی از طریق توسعه ظرفیت های فردی وسازمانی ضرورت یافته است. درفضای پر شتاب و رقابت دنیای امروز ، آن چه که موجب مزیت رقابتی سازمان ها می گردد، نیروی انسانی با کیفیت ،خلاق و پویاست .امروزه موسسات کنونی اهمیت بیشتری جهت درک ،انطباق پذیری ومدیریت تغییرات محیط پیرامون قایل شده و در کسب وبه کارگیری دانش واطلاعات روز امد به منظور بهبود عملیات وارایه خدمات مطلوبتر برای اربابان رجوع پیشی گرفته اند .از طرفی با توجه به تغییرات شرایط محیطی بسیاری از سازمان ها با بهره گیری از نقطه نظرات افراد وفراهم ساختن فضای کارآفرینانه ،زمینه را برای رشد وشکوفایی سازمان برای پیشی گرفتن از رقبا فراهم ساخته اند ، در این تحقیق به مقایسه میان مدیریت دانش وفرهنگ کارآفرینی در ایجاد مزیت رقابتی شرکت های استان گیلان با توجه به مدل نک وهمکارانش پرداخته شده ومدل تحلیلی جدیدی ارایه گردید . در این مدل ابعاد مدیریت دانش شامل کسب دانش ،مبادله دانش ، اجرای دانش وحفظ دانش است وابعاد فرهنگ کارآفرینیبه دو بعد فردی وسازمانی تقسیم می گردد. این تحقیق از نظر نوع هدف کاربردی است .جامعه آماری در این تحقیق کلیه شرکت های تولیدی استان گیلان واز پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است .اطلاعات مورد نیاز از ۲۰۶ پرسشنامه که توسط مدیران تکمیل شد بدست آمد . در این تحقیق با استفاده شاخص های آمار توصیفی ، هر یک از متغیر ها تشریح می شود . سپس بااستفاده از روش ضریب همبستگیپیرسون وآزمون فیشر به آزمون آن اقدام می شود . نتایج تحلیل تمام فرضیه های تحقیق را تاییدنمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.