مقاله مقایسه دو روش معلم محوری و کودک محوری با توجه به مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه دو روش معلم محوری و کودک محوری با توجه به مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه دو روش معلم محوری و کودک محوری با توجه به مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه دو روش معلم محوری و کودک محوری با توجه به مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه دو روش معلم محوری و کودک محوری با توجه به مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
دراین مقاله ابتدا به بررسی مبانی فلسفی کودک محوری ومعلم محوری در تعلیم وتربیت از منظر مکاتب فلسفی غربی پرداخته شده ودر ادامه ریشه های آن در دیدگاه اسلامی ودر نهایت در مبانی نظری تحول بنیادین تعلیم وتربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران مورد مطالعه قرار گرفته است. پس از این واکاوی فلسفی ، چیستی کودک محوری ومعلم محوری،مبانی واصول وخصوصیات هر کدام و روش های تدریس وکلاس داری مبتنی بر هر روش بررسی شده است. در پایان با یک دید مقایسه ای سعی شده مزایا ومعایب هرروش بیان شده ودر نهایت با یک جمع بندی، با عنایت به ویژگی های بومی منطقه ای جمهوری اسلامی ایران وبا در نظر گرفتن مبانی نظری تحول یک دید جامع وترکیبی ارایه گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.