مقاله بررسی تاثیرآموزش فلسفه بر میزان انگیزه تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دخترمقطع متوسطه استان گیلان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیرآموزش فلسفه بر میزان انگیزه تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دخترمقطع متوسطه استان گیلان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرآموزش فلسفه بر میزان انگیزه تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دخترمقطع متوسطه استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرآموزش فلسفه بر میزان انگیزه تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دخترمقطع متوسطه استان گیلان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرآموزش فلسفه بر میزان انگیزه تحصیلی و خلاقیت دانش آموزان دخترمقطع متوسطه استان گیلان :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
هدف کلی تحقیق بررسی تاثیرآموزش فلسفه بر میزان انگیزه تحصیلی و خلاقیت دانشآموزان است. روش تحقیق از نوع شبهتجربی با دو گروه آزمایش و گواه بصورت تصادفی است. که جامعه آماری آن دانشآموزان دخترمقطع متوسطه استان گیلان به تعداد ۳۸۲۱ نفر بوده که از این تعداد به روش نمونهگیری تصادفی از نوع خوشهای گروه آزمایش به تعداد ۸۲ نفر و گروه گواه به تعداد ۸۲ نفر در یک مدرسه گزینش شدند. که با بهرهگیری سازماندهی آموزش فلسفه در تحقیقات مشابه قبلی، طرح درس روزانه آن تنظیم گردید. ابزارهای پژوهش شامل پرسشنامه انگیزه تحصیلی والرند و دیگران ۳۱۲۱ و پرسشنامه پرسشنامه خلاقیت که از تلفیق پرسشنامه های رادوسپ ۳۱۱۱ و انجمن خلاق آمریکا میباشند. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات به کارگیری آمار توصیفی و امار استنباطی برای آزمون فرضیهها از تحلیل کوواریانس چند متغیره استفاده شده است. یافتههای تحقیق نشان میدهد که آموزش فلسفه به دانش آموزان دختر مقطع متوسطه بر میزان انگیزه تحصیلی و خلاقیت انان تاثیرگذار است.نتیجه تحلیل کوواریانس متغیرهای تحقیق تفاوت بین گروه آزمایش و گواه معنیدار بوده و نتیجه نهایی آزمون لامبدا ویلکز در بررسی اثر ترکیبی متغیر مستقل بر متغیر وابسته و باتوجه به f محاسبه شده ۱۷/۵۲ و۰/۰۰۱ P< فرضیه تحقیق تایید نشد و شدت اثر متغیرمستقل بر متغیر وابسته بسیار بالا و به میزان ۰/۲۸ به دست آمده علاوه بر این تفاوت معناداری گروه ازمایش و گواه و شدت تاثیر به لحاظ مطلوب بودن به تفکیک در تاثیر آموزش فلسفه بر انگیزه تحصیلی و خلاقیت مورد تایید واقع شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.