مقاله نقش سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در تجارت الکترونیک؛ استراتژیهایی برای ایجاد مزیت رقابتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در تجارت الکترونیک؛ استراتژیهایی برای ایجاد مزیت رقابتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در تجارت الکترونیک؛ استراتژیهایی برای ایجاد مزیت رقابتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در تجارت الکترونیک؛ استراتژیهایی برای ایجاد مزیت رقابتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش سیستمهای اطلاعاتی استراتژیک در تجارت الکترونیک؛ استراتژیهایی برای ایجاد مزیت رقابتی :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
در اقتصاد دیجیتالى (اقتصاد وب /اقتصاد اینترنتی) استفاده روز افزون از وب، اینترنت، شبکه های داخلی، شبکه های خارجی، کسب و کارالکترونیکی، تجارت الکترونیکی و پردازش سیار، تقریباً در تمام سازمان ها، روش کسب و کار را تغییر داده است. محیط کسب و کار ترکیبی است از عوامل اجتماعی، اقتصادی، قانونی، فیزیکی و سیاسی که بر کسب و کار تأثیر میگذارد. تحولات اساسی که در هر یک از این عرصه ها رخ میدهد به ایجاد فشار بر سازمانها میانجامد. سازمانها نیز به منظور پاسخ گویی به بهترین روش، از استراتژی خاصی استفاده میکنند. در اقتصاد دیجیتالی این استراتژیها به شدت به فناوری اطلاعات و به ویژه سیستم های اطلاعاتی استراتژیک، وابسته است. سیستمهای اطلاعاتی استرا تژیک SI S با کمک به سازمان ها در راستای اجرای اهداف استراتژیک و افزایش عملکرد و میزان تولید، به آنها مزیت رقابتی میدهد. هر نوع سیستم اطلاعاتی که به سازمان کمک کند تا به مزیتی رقابتی دست یابد و یا از تأثیر یک زیان رقابتی بکاهد، یک سیستم اطلاعاتی استراتژیک است . بر این اساس، هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش سیستمهای اطلاعاتی در تجارت الکترونیک بود. در این تحقیق، پس از مطالعه مبانی نظری و آثار پژوهشی مرتبط با موضوع تحقیق، مبتنی بر روش توصیفی- تحلیلی سعی شد تا پس از برشماری انواع معاملات تجارت الکترونیک، منافع و محدودیتها آن، ذکر برنامه های کاربردی و محیط سیستم های اطلاعاتی، در خصوص نقش اساسى و قدرتمندى که سیستمهای اطلاعاتی در کمک به بقاى فعالیتهاى اقتصادى و رونق آن در فضاى متحول جهانى و رقابتى بازى میکنند و اینکه هر سیستم اطلاعاتى چگونه می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی، استراتژیک باشد بحث شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.