ارائه راهکاری جهت توسعه بانکداری الکترونیکی بامحوریت مدیریت دانش مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه راهکاری جهت توسعه بانکداری الکترونیکی بامحوریت مدیریت دانش مشتری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه راهکاری جهت توسعه بانکداری الکترونیکی بامحوریت مدیریت دانش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه راهکاری جهت توسعه بانکداری الکترونیکی بامحوریت مدیریت دانش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه راهکاری جهت توسعه بانکداری الکترونیکی بامحوریت مدیریت دانش مشتری :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

هرچنددانش به عنوان عاملی موثردراقتصادجهانی بشمارمی اید امابرای حضورموفق دربازار پویای امروز بایدجز مهم دیگرازاین مقوله را به نام دانش مشتری درسیاستهایسازمانی مدنظر قرارداد درنظام نوین سازمانی مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان دوسازه ی حیاتی و ارزشمند برای بسیاری ازسازمانهای پیشرو درزمینه ی ارایه خدمات و محصولات به مشتریان شناخته شده اند همچنین شرکت هایی توانایی رقابت رادارا هستند که دانش جدید را درسازمان خود ایجادنموده توزیع کرده وآن را به کالاها و خدمات تبدیل نمایند بانکها به عنوان یکی ازاین موسسات همواره به دنبال تحقق توقعات و نیازهای مشتریان خود می باشند فناوری اطلاعات باتسهیل ارتباط با مشتریان و افزایش سرعت و اثربخشی آن زمینه بهبود عملکردونواوری درارایه خدمات را برای بانک فراهم می کند دراین مقاله پس ازبیان تاثیرمدیریت دانش و مدیریت ارتباط بامشتری درموسسات مالی به بیان تفاوت های میان این دومقوله پرداخته شد وبابکارگیری عامل سومی به نام مدیریت دانش مشتری و ارایه راهکارهای مناسب درزمینه تاثیر این عامل عملکرددوعامل قبل را درراستای اهداف این نوع موسسات بهبود بخشید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.