مقاله بررسی تأثیر ارتباطات تجاری و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری از طریق اعتماد به نام تجاری مطالعهی موردی: بانکهای خصوصی استان کرمانشاه


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر ارتباطات تجاری و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری از طریق اعتماد به نام تجاری مطالعهی موردی: بانکهای خصوصی استان کرمانشاه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر ارتباطات تجاری و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری از طریق اعتماد به نام تجاری مطالعهی موردی: بانکهای خصوصی استان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر ارتباطات تجاری و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری از طریق اعتماد به نام تجاری مطالعهی موردی: بانکهای خصوصی استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر ارتباطات تجاری و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری از طریق اعتماد به نام تجاری مطالعهی موردی: بانکهای خصوصی استان کرمانشاه :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه سازمان های کسب و کار، بهدلیل محدود بودن مشتری و منافع فراوان از طریق ایجاد مشتری وفادار همواره برای سازمان خود بدنبال ایجاد راهکارهایی برای ارتباط با مشتریان هستند /یکی از با ارزشترین داراییهای هر شرکت نام و نشان تجاری آن شرکت میباشد هرچه اعتماد به نام و نشان تجاری درذهن مصرف کنندگان نسبت به کیفیت خدمات بیشتر باشد، شرکت میتواند درسایه آن منافع بیشتری را از مصرف کنندگان کسب کند/ از اینرو بررسی این موضوع که : چه معیارهایی برای ارتباطات تجاری و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری از طریق اعتماد به نام تجاری اهمیت دارد، بسیار حائز اهمیت است/باافزایش وفاداری مشتریان سهم بازار ومیزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا می رود/در این تحقیق جامعه آماری مشتریان بانکهای خصوصی شهر کرمانشاه می باشد/ حجم نمونه شامل ۴۸۳ نفر از مشتریان بنک می باشد/ در این تحقیق جهت شناخت میزان و شدت رابطه بین دو متغیر از روش همبستگی پیرسون استفاده می شود، همچنین چون متغیرهای مختلف به صورت همزمان بر متغیر وابسته تأثیرگذار می باشند برای به دست آوردن نتایج دقیق تر و قابل اعتماد تر از رگرسیون چندگانه استفاده می کنیم/ تحقیق بر اساس روش جمع آوری داده ها در رده توصیفی و پیمایشی طبقه بندی می شود/ روش جمع آوری دادهها در این تحقیق، استفاده از پرسشنامه بسته ۰۰ ۰ است/ دراین تحقیق برای افزایش روایی از – نظرات اساتید متخصص در رشته مدیریت بازرگانی بازاریابی استفاده شده است/وبرای پایایی از الفای – کرونباخ استفاده شده است و سپس بااستفاده از نرم افزار AMOS معادلات ساختاری بهینه را برای ارتباطات بین متغیرهای مستقل و وابسته بدست می آوریم/ نتایج حاصله حاکی از آن است که تمام متغیر ها در ایجاد وفاداری مشتریان موثرند/

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.