مقاله رتبه بندی، طبقه بندی و تحلیل حساسیت رفتار مشتریان با استفاده ازروش ویکور


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رتبه بندی، طبقه بندی و تحلیل حساسیت رفتار مشتریان با استفاده ازروش ویکور دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رتبه بندی، طبقه بندی و تحلیل حساسیت رفتار مشتریان با استفاده ازروش ویکور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رتبه بندی، طبقه بندی و تحلیل حساسیت رفتار مشتریان با استفاده ازروش ویکور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رتبه بندی، طبقه بندی و تحلیل حساسیت رفتار مشتریان با استفاده ازروش ویکور :

تعداد صفحات:۳۰
چکیده:
مشتریان مهمترین سرمایه شرکت ها هستند و آنها باید روابط با مشتریان خود را به عنوان فرصت در نظر بگیرند. به منظور مدیریت ارتباطات با مشتریان، مدیران نیازمند به داشتن سیستم بازاریابی ارتباطی هستند. در این نوع بازاریابی عامل اصلی در شناخت و برقراری ارتباطات بلند مدت با مشتریان، ارزشی است که آنها برای سازمان دارند. بدون تحلیل ارزش، رتبه بندی و طبقه بندی مشتریان درآمدهای به دست آمده از همه مشتریان یکسان به نظر خواهد رسید. در گذشته روش هایی برای تحلیل ارزش مشتریان ارائه شده که مبتنی بر رگرسیون، هوش مصنوعی و یا روش های پیچیده ریاضی می باشند. این روش ها به دلیل نیاز به دانش و نرم افزارهای پیچیده ریاضی به سختی در دنیای واقعی کاربرد دارند. بنابراین هدف این تحقیق تحلیل ارزش، رتبه بندی، طبقه بندی و تشکیل هرم مشتریان شرکت صدف تجارت کار با استفاده از تکنیک تصمیم گیری چند معیاره می باشد. در گام اول درجه اهمیت یا وزن معیارها با استفاده از تصمیم گیری گروهی و نظر خبرگان بدست آمد و سپس تکنیک ویکور برای تعیین ارزش مشتریان استفاده شد چرا که علاوه بر رتبه بندی؛ طبقه بندی و تحلیل حساسیت نیز ارائه می دهد. مشتریان شرکت صدف تجارت کار در چهار بخش طبقه بندی شدند در نتیجه این شرکت باید مشوق های مناسب و تخفیفات یا خدمات ویژه ای برای مشتریان طبقات بالاتر درنظر بگیرد تا وفاداری آنها حفظ شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.